Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var ordentlig plaget med hemorider under svangerskapet, men håpet at det ville forsvinne etter fødselen. Det har det desverre ikke gjort, nå er det nesten 5 mnd. siden jeg fødte og jeg er fortsatt plaget.

Hvor ille bør det være for å operere sånt vekk? Jeg vil jo nødig ha det sånn resten av livet....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28282-hemorider-5-mnd-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Dessvärre så är det en del kvinnor liksom dig, där det kan dröja en god stund innan hemoroiderna evt försvinner helt. Skulle de inte gjöra det, så tycker jag att du skall få detta undersökt av en doktor. Det är endast i svåra fall som man kan operara dessa och det är då doktorn som får avgjöra detta. Om du tycker att salvor och stolpiller/stickpiller inte hjälper dig, får du alltså ta upp detta med din doktor. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...