Gå til innhold

Irriterende familiemedlem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner med mange har vært borti en person som jeg skal beskrive.

Det er synd det er en nær familiemedlem, ellers hadde jeg skygget unna.

Når vi diskuterer noe om jeg kan kalle det en diskusjon, det er mer at den personen forteller meg/andre hvordan ting er, kan alt og har opplevd alt. Det skal endel til å få meg sint men da koker det voldsomt i hodet, såpass at jeg har lyst til å ta ett askebeger og kaste i ansiktet på personen.

Det er så vanvittig irriterende, det går ikke å snakke om NOE uten at personen skal belære oss andre om hvordan det EGENTLIG er, selv om vi vet personen har feil. Det har egentlig bare blitt verre og verre med årene.

Superpåståelig og gir seg ikke på tørre møkka.

Har klart å le det bort fram til nå den senere tiden hvor det har gått med på nervene og får meg til å tenne på alle pluggene.

HVA kan man gjøre uten å bare holde seg vekk fra personen, jeg har jo sagt hva jeg mener om saken men det er nok glemt i løpet av noen sekunder før belæringen er igang igjen.

HUFF, frustrasjon !!!

Skrevet

huff, jeg ble amper bare av å lese dette. Jeg har ei i min "fjerne" vennekrets som er slik. Det er vanskelig å si noe til henne. Somregel handler det om matlaging. Jeg har innsett at så lenge hun er i nærheten så holder jeg meg unna matlaging. Orker ikke høre om bedre måter å gjøre/lage ting på. Og mat er en stor del av livet hennes. Hun er ikke stor altså, men matglad.

Hvis det ikke nytter å si ifra direkte, så hadde jeg holdt meg unna mest mulig. Jeg treffer ikke ho så mye lengre, fordi hun er så belærende og kan alt. Grøøss!

Skrevet

Sukk, har nettopp fått en slik person inn i min familie. Utrolig kjedelig for h*n vet jo alltid best. Og her gjelder det virkelig alt og ikke bare om matlaging. Er synd for det påvirker meg slik at jeg ikke orker å dra på besøk lenger...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har en bekjent som er sånn. Han vet til og med bedre enn meg hvordan ting blir gjort på jobben min! Jeg har gitt opp hele fyren og snakker han bare etter munnen. Da holder han i det minste kjeft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...