Gå til innhold

Fotoboks

Gjest nervøs bilist som kjørte litt for fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det?

Var ute og kjørte en tur, kom akkurat hjem. Her på østlandet er det fortsatt ikke mørkt, men også lett overskyet.

Om jeg ble knipset i en fartsboks, da ville jeg vel sett at det blinket? Nå når det ikke er sol og veldig, veldig lyst.

Og hvor fort må en kjøre i 80 sone for å miste lappen?

Blei helt nervøs her jeg.

Kunne ikke se at det blinket. Vet jo at en ikke skal kjøre for fort, men enkelte ganger skjer det allikevel. Og ringveien er det lett å gjøre det på - en sjelden gang.

Skrevet

Tro meg - blinket synes VELDIG godt! ;-)

Med mindre du kikket til siden eller noe slikt, da. Jeg ble fotografert i 9-tida om morgenen i full sol, og blinket var rødt og tydelig.....:-(

Skrevet

En ting til vedrørende det å miste lappen: Hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg at lappen ryker på fartsovertredelser på 25 km/t utover fartsgrenser opp til og med 60 km/t, og deretter +35 km/t.

Prøv å google det opp.

Skrevet

En ting til vedrørende det å miste lappen: Hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg at lappen ryker på fartsovertredelser på 25 km/t utover fartsgrenser opp til og med 60 km/t, og deretter +35 km/t.

Prøv å google det opp.

Hvis det er 35 km/t over fartsgrensa jeg må ha kjørt for å miste lappen - så er nok den trygt plassert i lommeboka mi. (skal prøve å google det) For så fort som 115 km/t kjørte jeg ikke. Var nok rett under 100 kan jeg tenke meg.

Og jeg kunne ikke se at det blinket, denne boksen kom litt for brått på meg. Så bremset ned, så vil tro at jeg kom ned under 90 før boksen. Fulgte med på boksen så godt jeg kunne - og så ingen blink. Så da får jeg tro jeg slapp og bli knipset.

Takk for svar.

Skrevet

Det skal mye til for at man ikke ser blinkinga! Husk også på at det ikke er kamera i alle fotoboksene som er satt opp. Mest sannsynlig slipper du unna.

Skrevet

Hvis det er 35 km/t over fartsgrensa jeg må ha kjørt for å miste lappen - så er nok den trygt plassert i lommeboka mi. (skal prøve å google det) For så fort som 115 km/t kjørte jeg ikke. Var nok rett under 100 kan jeg tenke meg.

Og jeg kunne ikke se at det blinket, denne boksen kom litt for brått på meg. Så bremset ned, så vil tro at jeg kom ned under 90 før boksen. Fulgte med på boksen så godt jeg kunne - og så ingen blink. Så da får jeg tro jeg slapp og bli knipset.

Takk for svar.

Tro meg, du merker blinket! Om du ikke ser en helt annen vei da,hehe. Fikk 3000kr i bot i 80 sonen ved mjøsa på nattetid jeg. Det var mørkt og ingen muuulighet for å unngå å se at jeg ble knipset! Dette er den eneste fartsboten jeg har fått, og var ganske irritert etterpå siden jeg hele veien hadde fulgt fartsgrensen, men at jeg slakket av hver gang jeg nærmet meg 100...rakk akkurat å se på speedometeret at jeg kjørte for fort og BLINK- mens jeg så ned. 1 eller 2 prikker i førekortet fikk jeg også..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...