Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lurejinta

jeg er ei jente på 123 som lurer. har vært en del små kvalm i det siste, ikke lenge om gangen men toppen par timer om dagen. forskjeligg tid på døgnet.

hatt mens lign smerter nederst i magen, skal ikke ha mens før om 14 dager ogh da skal jeg hoppe over pga tur til frankrike=)))

så i kveld at den ene brystvorten min var nesten lilla.. akn detet ha noe betydning på graviditet?

gløemte en pille for 3 uker siden=/

humøret svinger innmari

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282866-er-det-noe-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det er tre uker siden du glemte en pille, er det bare å ta en test med en gang. Det er ganske typiske graviditetsymptomer du har, men det kan like gjerne være noe annet, for eksempel for at du er redd for å bli gravid.

Er det to uker til mensen, er det egentlig nå du kan bli gravid, så du er et stykke på vei hvis det var i forrige syklus du ble gravid.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...