Gå til innhold

Crocs

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• cathlin

5

• Sofline

4

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De er stygge som fy, men etter at jeg fant ut at podens clogs i str. 34 passet meg akkurat så må jeg bare innrømme at de er veldig gode å gå i...

Skrevet

De er stygge som fy, men etter at jeg fant ut at podens clogs i str. 34 passet meg akkurat så må jeg bare innrømme at de er veldig gode å gå i...

Fy og fy - og så du da Lillemus! Trodde faktisk du også holdt med meg....

Jeg har riktignok aldri prøvd dem - er vel redd for å bli fanget i garnet....

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er enig med deg :)

Billa har i bhg, og det ser ok på henne (barn kler jo farger) - men det ser helt latterlig ut for voksne å rusle rundt med dem ute!

Skrevet

Helt enig. Synes de er utrolig stygge og i mine øyne ser voksne som labber rundt i disse mikkemus-skoene helt latterlige ut!

Gjest Elextra
Skrevet

De er sikkert praktiske, og kunne vurdert å bruke dem når jeg steller i hagen, men aldri utenfor porten.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg kunne ALDRI tenkt meg å kjøpe meg et par til meg selv.

Men sønnen min har et par på sfo som innesko. Synes de er helt greie på barn, de kan jo gå med slikt. Men synes det er stygt på voksne.

Skrevet

Jeg bruker de fordi de er styggkule. Mine er røde, og sammen med sorte klær og en rød veske f.eks, så er det knalltøft. Jeg synes bortimot alle sko voksne damer bruker "fordi de er så gode for bena" og sånn er mye styggere enn crocsa.

Skrevet

Fy og fy - og så du da Lillemus! Trodde faktisk du også holdt med meg....

Jeg har riktignok aldri prøvd dem - er vel redd for å bli fanget i garnet....

Jeg synes jo de er grusomt stygge da! :o) Men de er faktisk veldig behagelige å ha på gitt.

Skrevet

Enig!

De er langt fra vakre... sikkert greie nok til sitt bruk = båt, men latterlige på voksne mennesker som innbiller seg at de ser velkledde ut med disse grelle plastgreiene på føttene.

Gjest dollyduck80
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186991242' post='3656139]

Enig!

De er langt fra vakre... sikkert greie nok til sitt bruk = båt, men latterlige på voksne mennesker som innbiller seg at de ser velkledde ut med disse grelle plastgreiene på føttene.

Jeg syns de gjør seg best på små barn, gjerne som innesko, da er de søte.

Men de er også et veldig friskt fargeinnslag i helsevesenet der de frisker opp det ellers så hvite og nøytrale, dessuten er de komfortable å gå med og bra for sykepleiere som tråkker og står en del.

Jeg syns ikke de er fine å gå med til vanlige klær på shopping...

kanskje på stranda, som strandsko, men....

eller hjemme som innesko.

Skrevet

Jeg synes de ser fæle ut, og mamma sier at det føles som å ha plast på bena, så jeg kan ikke tenke meg at jeg vil synes det er behagelig heller.

Jeg kan skjønne folk som vil ha det som tøfler eller til sitt bruk -båt, eller sykepleiere mv. som går mye på jobb, men ellers synes jeg det er rart at folk så gjerne går i dette, men ellers er svært nøye med hva de har på seg ute blant folk.

hare1365380455
Skrevet

De er kjempestygge! Men jeg har et par på jobb (der går jeg mye) og jeg har også et par hjemme.

De er så gode å gå i, men jeg går altså ikke i de ute! :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

De er langt fra fine, det er i alle fall sikkert. Men når det er sagt, så har jeg aldri gått i bedre sko enn Crocs. Jeg er plaget med smerter i bl.a. rygg og hofter og disse forverrer seg fort når jeg går mye på hardt underlag. Etter at jeg fikk Crocs i vår har jeg merket at det skal mye mer gåing til før smertene forverrer seg. Så da får skoene være så stygge de bare vil for meg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg synes de ser fæle ut, og mamma sier at det føles som å ha plast på bena, så jeg kan ikke tenke meg at jeg vil synes det er behagelig heller.

Jeg kan skjønne folk som vil ha det som tøfler eller til sitt bruk -båt, eller sykepleiere mv. som går mye på jobb, men ellers synes jeg det er rart at folk så gjerne går i dette, men ellers er svært nøye med hva de har på seg ute blant folk.

''mamma sier at det føles som å ha plast på bena,''

Ekte Crocs kjennes absolutt ikke ut som plast, selv ikke når jeg går barføtt i dem. Men det finnes billige etterligninger som både kjennes 0g ser ut som plast.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg bruker de fordi de er styggkule. Mine er røde, og sammen med sorte klær og en rød veske f.eks, så er det knalltøft. Jeg synes bortimot alle sko voksne damer bruker "fordi de er så gode for bena" og sånn er mye styggere enn crocsa.

''Jeg synes bortimot alle sko voksne damer bruker "fordi de er så gode for bena" og sånn er mye styggere enn crocsa.''

Vet du, der er jeg faktisk helt enig med deg!

Skrevet

''mamma sier at det føles som å ha plast på bena,''

Ekte Crocs kjennes absolutt ikke ut som plast, selv ikke når jeg går barføtt i dem. Men det finnes billige etterligninger som både kjennes 0g ser ut som plast.

Vel, det sier hun. Det var ekte Crocs hun prøvde.

Skrevet

''Jeg synes bortimot alle sko voksne damer bruker "fordi de er så gode for bena" og sånn er mye styggere enn crocsa.''

Hva slags sko er det?

Skrevet

De er ikke særlig snasne nei, men det verste er alle disse idiotiske figurene som folk fester på.. herremin.. !

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...