Gå til innhold

Crocs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes heller ikke Crocs er fine, og sa til meg selv første gang jeg så de at slike skal jeg ALDRI ha. Men, så prøvde jeg noen da og det endte med at jeg nettopp har fått meg Crocs jeg også. Skal bruke de som jobbsko på sykehuset.

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• cathlin

5

• Sofline

4

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

De er ikke særlig snasne nei, men det verste er alle disse idiotiske figurene som folk fester på.. herremin.. !

:-)

Re. figurene: Har du sett voksne som går med slike? Jeg har bare sett barn som har figurer på croc'sene sine, og det synes jeg er OK.

Skrevet

Jeg klarte ikke å åpne linken, men jeg synes ikke Crocs utmerker seg som særlig vakre, nei! :-)

Men det er rart med hvor mye man venner seg til ting - også de stygge. Da jeg i fjor sommer så ei dame jeg kjenner med slike sko var jeg helt sjokkert over at det gikk an å ha på seg noe så stygt. I år har jeg sett både ekte crocs og etterligninger i 'alle bauer og kanter'. Jeg synes fortsatt ikke de er pene, men har liksom 'vent meg til dem' og skvetter ikke til lenger;-)

Skrevet

Det er slike jeg har kjøpt, men jeg synes ikke de er så fine likevel, bare veldig god på foten.

Jeg syns de dype fargene er fine.

Skrevet

Re. figurene: Har du sett voksne som går med slike? Jeg har bare sett barn som har figurer på croc'sene sine, og det synes jeg er OK.

Jepp, det har jeg sett. Alt fra blomster og smilefjes til nagler..!

Skrevet

Jeg synes heller ikke Crocs er fine, og sa til meg selv første gang jeg så de at slike skal jeg ALDRI ha. Men, så prøvde jeg noen da og det endte med at jeg nettopp har fått meg Crocs jeg også. Skal bruke de som jobbsko på sykehuset.

psst - http://www.dinside.no/php/art.php?id=373928

Skrevet

Jeg klarte ikke å åpne linken, men jeg synes ikke Crocs utmerker seg som særlig vakre, nei! :-)

Men det er rart med hvor mye man venner seg til ting - også de stygge. Da jeg i fjor sommer så ei dame jeg kjenner med slike sko var jeg helt sjokkert over at det gikk an å ha på seg noe så stygt. I år har jeg sett både ekte crocs og etterligninger i 'alle bauer og kanter'. Jeg synes fortsatt ikke de er pene, men har liksom 'vent meg til dem' og skvetter ikke til lenger;-)

Jeg har selvsagt også blitt litt vant til dem - men skvetter faktisk litt ennå, når jeg ser folk som vanligvis er riktig så stilig kledd, gå i disse båtene....

Skrevet

Er enig i at de kan freshe opp litt i et sterilt sykehusmiljø!

Skrevet

De er ikke særlig snasne nei, men det verste er alle disse idiotiske figurene som folk fester på.. herremin.. !

:-)

Ja, fysj!

Skrevet

Ja, de er stygge! Men bildet var jo tatt i den beste vinkelen. De er fæle når en ser dem forfra eller ovenfra :-(

NÆhæhæi!!! De er kjempefine! :-)

Skrevet

Jeg er enig med deg :)

Billa har i bhg, og det ser ok på henne (barn kler jo farger) - men det ser helt latterlig ut for voksne å rusle rundt med dem ute!

Er enig i at det ser bedre ut på barn enn på voksne. Men mine barn får altså ikke slik uglye sko :-( Og de vet veldig godt at jeg synes de er fæle....

Skrevet

Helt enig. Synes de er utrolig stygge og i mine øyne ser voksne som labber rundt i disse mikkemus-skoene helt latterlige ut!

Mikkemus-sko! Der sa du det :-)

Skrevet

Jeg synes de er fine barnesko. :)

Kunne til nød hatt et par som hussko, men særlig langt utenfor tomtegrensa ville du nok ikke sett meg med slike. Smak og behag, da - jeg bruker ikke særlig mye energi på å gruble over andre folk som går med dem.

Skrevet

Ja, stygge.

Også ser jo foten ut som den brede klompen da, for jeg har nemlig prøvd de på. Så ut som de gedigne føttene.

Men med gedigne føtter står man stødigere.

Gjest annlovinda
Skrevet

Men med gedigne føtter står man stødigere.

:)

Men har store nok føtter fra før jeg, så står i grunn stødig uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...