pastell Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg synes heller ikke Crocs er fine, og sa til meg selv første gang jeg så de at slike skal jeg ALDRI ha. Men, så prøvde jeg noen da og det endte med at jeg nettopp har fått meg Crocs jeg også. Skal bruke de som jobbsko på sykehuset. 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 De er ikke særlig snasne nei, men det verste er alle disse idiotiske figurene som folk fester på.. herremin.. ! :-) Re. figurene: Har du sett voksne som går med slike? Jeg har bare sett barn som har figurer på croc'sene sine, og det synes jeg er OK. 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg klarte ikke å åpne linken, men jeg synes ikke Crocs utmerker seg som særlig vakre, nei! :-) Men det er rart med hvor mye man venner seg til ting - også de stygge. Da jeg i fjor sommer så ei dame jeg kjenner med slike sko var jeg helt sjokkert over at det gikk an å ha på seg noe så stygt. I år har jeg sett både ekte crocs og etterligninger i 'alle bauer og kanter'. Jeg synes fortsatt ikke de er pene, men har liksom 'vent meg til dem' og skvetter ikke til lenger;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 http://www.taylorshoes.com/maryjane.htm Syns dere disse er stygge? 0 Siter
pastell Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 http://www.taylorshoes.com/maryjane.htm Syns dere disse er stygge? Det er slike jeg har kjøpt, men jeg synes ikke de er så fine likevel, bare veldig god på foten. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Det er slike jeg har kjøpt, men jeg synes ikke de er så fine likevel, bare veldig god på foten. Jeg syns de dype fargene er fine. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Re. figurene: Har du sett voksne som går med slike? Jeg har bare sett barn som har figurer på croc'sene sine, og det synes jeg er OK. Jepp, det har jeg sett. Alt fra blomster og smilefjes til nagler..! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg synes heller ikke Crocs er fine, og sa til meg selv første gang jeg så de at slike skal jeg ALDRI ha. Men, så prøvde jeg noen da og det endte med at jeg nettopp har fått meg Crocs jeg også. Skal bruke de som jobbsko på sykehuset. psst - http://www.dinside.no/php/art.php?id=373928 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 http://www.taylorshoes.com/maryjane.htm Syns dere disse er stygge? Ja, de er stygge! Men bildet var jo tatt i den beste vinkelen. De er fæle når en ser dem forfra eller ovenfra :-( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg klarte ikke å åpne linken, men jeg synes ikke Crocs utmerker seg som særlig vakre, nei! :-) Men det er rart med hvor mye man venner seg til ting - også de stygge. Da jeg i fjor sommer så ei dame jeg kjenner med slike sko var jeg helt sjokkert over at det gikk an å ha på seg noe så stygt. I år har jeg sett både ekte crocs og etterligninger i 'alle bauer og kanter'. Jeg synes fortsatt ikke de er pene, men har liksom 'vent meg til dem' og skvetter ikke til lenger;-) Jeg har selvsagt også blitt litt vant til dem - men skvetter faktisk litt ennå, når jeg ser folk som vanligvis er riktig så stilig kledd, gå i disse båtene.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg synes heller ikke Crocs er fine, og sa til meg selv første gang jeg så de at slike skal jeg ALDRI ha. Men, så prøvde jeg noen da og det endte med at jeg nettopp har fått meg Crocs jeg også. Skal bruke de som jobbsko på sykehuset. Er enig i at de kan freshe opp litt i et sterilt sykehusmiljø! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 De er ikke særlig snasne nei, men det verste er alle disse idiotiske figurene som folk fester på.. herremin.. ! :-) Ja, fysj! 0 Siter
cathlin Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ja, de er stygge! Men bildet var jo tatt i den beste vinkelen. De er fæle når en ser dem forfra eller ovenfra :-( NÆhæhæi!!! De er kjempefine! :-) 0 Siter
pastell Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 psst - http://www.dinside.no/php/art.php?id=373928 Hmm, dette kan jo bli interessant. Får stadig vekk "støt" av helt vanlige sandaler når jeg er på jobb, så skal bli spennende å prøve dem etter ferien. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg er enig med deg Billa har i bhg, og det ser ok på henne (barn kler jo farger) - men det ser helt latterlig ut for voksne å rusle rundt med dem ute! Er enig i at det ser bedre ut på barn enn på voksne. Men mine barn får altså ikke slik uglye sko :-( Og de vet veldig godt at jeg synes de er fæle.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Helt enig. Synes de er utrolig stygge og i mine øyne ser voksne som labber rundt i disse mikkemus-skoene helt latterlige ut! Mikkemus-sko! Der sa du det :-) 0 Siter
birdie Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg synes de er fine barnesko. Kunne til nød hatt et par som hussko, men særlig langt utenfor tomtegrensa ville du nok ikke sett meg med slike. Smak og behag, da - jeg bruker ikke særlig mye energi på å gruble over andre folk som går med dem. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 http://www.taylorshoes.com/maryjane.htm Syns dere disse er stygge? Ja, stygge. Også ser jo foten ut som den brede klompen da, for jeg har nemlig prøvd de på. Så ut som de gedigne føttene. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ja, stygge. Også ser jo foten ut som den brede klompen da, for jeg har nemlig prøvd de på. Så ut som de gedigne føttene. Men med gedigne føtter står man stødigere. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Men med gedigne føtter står man stødigere. Men har store nok føtter fra før jeg, så står i grunn stødig uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.