Gå til innhold

Crocs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, stygge.

Også ser jo foten ut som den brede klompen da, for jeg har nemlig prøvd de på. Så ut som de gedigne føttene.

psst - gedigent betyr at noe er veldig stort som i betydningen bra ;-)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• cathlin

5

• Sofline

4

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Er enig i at det ser bedre ut på barn enn på voksne. Men mine barn får altså ikke slik uglye sko :-( Og de vet veldig godt at jeg synes de er fæle....

Vel, Billa har fått sjokkrosa til å ha inne i barnehagen - for der fungerer de faktisk bedre enn tøfler/sandaler iom at de er så lette å ta av og på.

Skrevet

Enig med deg og hvert ord som står i den artikkelen. Jeg har lenge forundret meg over denne Crocs-manien på dol.

En viss forståelse har jeg for at helsepersonell bruker dem på jobb, men folk bruker dem som "sandaler" ute i full offentlighet, jo! Det er meg knekkende likegyldig at de er så gode å gå med og det hjelper ikke hvilken modell eller farge det er. Fysj! For ikke å snakke om hvordan føttene blir seende ut hvis man går med dem ute i solen og får crocs-skille på føttene...

Det dummeste jeg ser er når en hel familie kommer gående med slike regnbueflåter på føttene. :D

Skrevet

Enig med deg og hvert ord som står i den artikkelen. Jeg har lenge forundret meg over denne Crocs-manien på dol.

En viss forståelse har jeg for at helsepersonell bruker dem på jobb, men folk bruker dem som "sandaler" ute i full offentlighet, jo! Det er meg knekkende likegyldig at de er så gode å gå med og det hjelper ikke hvilken modell eller farge det er. Fysj! For ikke å snakke om hvordan føttene blir seende ut hvis man går med dem ute i solen og får crocs-skille på føttene...

Det dummeste jeg ser er når en hel familie kommer gående med slike regnbueflåter på føttene. :D

''regnbueflåter''

Godt sagt!

Skrevet

psst - gedigent betyr at noe er veldig stort som i betydningen bra ;-)

Leser du språkspalten til Hegge, eller? ;-)

Skrevet

''For ikke å snakke om hvordan føttene blir seende ut hvis man går med dem ute i solen og får crocs-skille på føttene...''

LOL!

Gjest kvinne 46
Skrevet

Jeg synes heller ikke Crocs er fine, og sa til meg selv første gang jeg så de at slike skal jeg ALDRI ha. Men, så prøvde jeg noen da og det endte med at jeg nettopp har fått meg Crocs jeg også. Skal bruke de som jobbsko på sykehuset.

Kva farge skal du ha? Såg ei som hadde knall raude på sjukehuset. Det lyste opp, og sto i stil med den raude leppestiften ;-)

Skrevet

Ta en titt i skobutikkene. Utrolig masse "tantete"sko, som f.eks. slike:

http://www.skoringen.no/kollektion/kollektion.asp?PageID=Kvinde-kollektion

;)

Enig at de skoene der ikke er så veldig "freshe" akkurat, men likevel langt bedre enn crocs synes jeg. Skoene i linken ligner på noe min mor kunne finne på å bruke, men hadde hun byttet dem ut med crocs hadde jeg fått hikke! ;-)

Bare et apropos til hvilke sko man ikke vil bli sett med utenfor husets fire vegger: Da jeg var hjemme i barselpermisjon kjøpte jeg meg 'innesko' av typen 'husmorsandaler'. Ligner veldig på dem i linken nedenfor, bare at de var i svart.

En av de første dagene etter at jeg hadde vendt tilbake på jobb, med husbond hjemme i permisjon, oppdaget jeg at jeg satt på bussen iført skjørt og topp OG disse husmorskoa!! *lol*

Jeg fant ut at det var på tide å bevilge meg noen nye og pene sommersandaler, og straks etter ankomst sentrum fant jeg meg en skobutikk!! ;-)

http://ec1.images-amazon.com/images/I/41ZKp0-U7eL.jpg

Skrevet

Morsom lesing! :) M&M hehe.

Jeg har grønne clogs på campingen, og kjøpte et par røde i danmark til å ha på stranden. Jeg kunne ikke tenke meg å labbe rundt i markens med slike, men de er greie til det jeg har nevnt. Flotte å dusje med på slike steder. Asså. mine lukter ikke! ;)

Skrevet

Morsom lesing! :) M&M hehe.

Jeg har grønne clogs på campingen, og kjøpte et par røde i danmark til å ha på stranden. Jeg kunne ikke tenke meg å labbe rundt i markens med slike, men de er greie til det jeg har nevnt. Flotte å dusje med på slike steder. Asså. mine lukter ikke! ;)

Synes han skrev veldig bra! Så du er en av "disse" du også? Hrmpffff!

Koselig å se deg her igjen :-)

Skrevet

Synes han skrev veldig bra! Så du er en av "disse" du også? Hrmpffff!

Koselig å se deg her igjen :-)

takk :) Jo ja jeg er en av de på campingplassen og på stranda, men ikke ellers! :)

Skrevet

Leser du språkspalten til Hegge, eller? ;-)

Jepp! Fast leser! :o)

Og vi er da to, forstår jeg? ;-)

Skrevet

hehe. passe seg for å ikke være for mye på campingplassen sånn at man ikke får hvite prikker på beina (pigmentflekker?) :))

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns de er kjempestygge, men har i familien har vi ett par hver. Ikke ekte da for vi kjøpte 6 par for 150 kroner til sammen i Thailand. Vi lo fælt når vi kjøpte dem for vi hadde ikke sett sånne før, men de ble solgt overalt i Thailand og vi tenkte vi kunne bruke dem som badesko. Fikk litt sjokk når vi kom hjem og plutselig så så vi sånne stygge sko bli solgt til 3-600 kroner, og plutselig hadde 80 % av alle nordmenn disse på beina hvor som helst og til hva som helst :)

Deilig å ha på stranden da, det er bare å skylde dem i vannet. I tillegg bruker jeg dem på kontoret. Jeg er plattfot og får alltid så skrekkelig vondt i beina. Bytter litt på penesko og disse stygge. Må innrømme at jeg svært sjelden bruker dem når jeg skal i kantina eller når jeg har kunder. Da kommer penskoa på. Forfengeligheten lenge leve!

Skrevet

Enig at de skoene der ikke er så veldig "freshe" akkurat, men likevel langt bedre enn crocs synes jeg. Skoene i linken ligner på noe min mor kunne finne på å bruke, men hadde hun byttet dem ut med crocs hadde jeg fått hikke! ;-)

Bare et apropos til hvilke sko man ikke vil bli sett med utenfor husets fire vegger: Da jeg var hjemme i barselpermisjon kjøpte jeg meg 'innesko' av typen 'husmorsandaler'. Ligner veldig på dem i linken nedenfor, bare at de var i svart.

En av de første dagene etter at jeg hadde vendt tilbake på jobb, med husbond hjemme i permisjon, oppdaget jeg at jeg satt på bussen iført skjørt og topp OG disse husmorskoa!! *lol*

Jeg fant ut at det var på tide å bevilge meg noen nye og pene sommersandaler, og straks etter ankomst sentrum fant jeg meg en skobutikk!! ;-)

''oppdaget jeg at jeg satt på bussen iført skjørt og topp OG disse husmorskoa!! *lol*'' Du er og blir god du morsan! :)

Skrevet

Jeg synes heller ikke de er fine, akkurat. Men går ikke i annet... Jeg har et bekken som krangler ett år etter fødsel, og kan gå mye lenger med crocs enn med andre sko. Har to par, ett på jobben og ett hjemme.

Skrevet

Du er ikke alene - jeg synes de er fæle! *grøss*

Skrevet

Hehe, skjønner at du ble flau da, gitt ;)

Jeg har ingen planer om å kjøpe meg crocs, men de er utrolig deilige å gå med!! Enig i at skoene ikke er særlig lekre. Til barn går de fint an. Mine to yngste har slike sko (etterligninger) og elsker dem! Eldstejenta er på utkikk etter et par i svart (evt. hvitt).

Skrevet

Jeg er helt enig i at crocksene ikke er pene, men de er utrolig komfortable.

Vi har nylig blitt innehavere av slike sko hele familien. Og selv minstemann på 22 mnd synes skoene er herlige å ha på - han som helst går barføtt samme hvor han er.

Personlig reagerer jeg overhodet ikke på at folk bruker skoene på byen eller hvor som helst. Folk må gjøre som de vil :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...