Gjest prust Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Du er ikke alene - jeg synes de er fæle! *grøss* Det var faktisk flere her som er overbeviste anti-crocs'ere :-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jepp! Fast leser! ) Og vi er da to, forstår jeg? ;-) Jepp! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 ''oppdaget jeg at jeg satt på bussen iført skjørt og topp OG disse husmorskoa!! *lol*'' Du er og blir god du morsan! Stresset mor som må forlate babyen sin.... say no more!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Hehe, skjønner at du ble flau da, gitt Jeg har ingen planer om å kjøpe meg crocs, men de er utrolig deilige å gå med!! Enig i at skoene ikke er særlig lekre. Til barn går de fint an. Mine to yngste har slike sko (etterligninger) og elsker dem! Eldstejenta er på utkikk etter et par i svart (evt. hvitt). Men enda så ille det var med svarte husmorsko, ville hvite husmorsko vært hakket verre, og glorete crocs enda ti hakk verre...;-) Men jeg skjønner at dette er fristende sko å bruke for dem som har jobber hvor de må gå mye, slik som f eks sykepleiere. Jeg _kunne_ jo ha skaffet meg et par til hjemmebruk, men ettersom jeg ofte går sokkeløs er jeg påpasselig med å ha sko/sandaler til hjemmebruk med skinnsåle (helst semsket! *S*) Men jeg må si at jeg ble veldig overrasket over hvor utrolig _lette_ skoa var. Crocs lager også gummistøvler, og det hadde kanskje vært noe til barn?? http://www.taylorshoes.com/images/crocs/KidsGeorgie/seablue.gif 0 Siter
DarkPink Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 ''Jeg synes bortimot alle sko voksne damer bruker "fordi de er så gode for bena" og sånn er mye styggere enn crocsa.'' Hva slags sko er det? Vanskelig å forklare. Ikke noe spesielt merke, bare lave, stygge, sandalaktige sko i diverse utgaver. For å si det på en annen måte da, Crocsa er det friskeste og kuleste alternativet til sko som er gode for bena jeg har sett til nå. 0 Siter
morsan Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Morsom lesing! M&M hehe. Jeg har grønne clogs på campingen, og kjøpte et par røde i danmark til å ha på stranden. Jeg kunne ikke tenke meg å labbe rundt i markens med slike, men de er greie til det jeg har nevnt. Flotte å dusje med på slike steder. Asså. mine lukter ikke! Høres lurt ut med 'dusjesko', ja. Har forresten crocs'ene hull i såla? Min søster bodde en kort periode i Sør-Amerika, og hun fortalte at det var nokså vanlig der med plastsko med huller både i såla og 'rundt' som de gikk med i regntiden. Slagstøvler ble altfor varmt! ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Ta en titt i skobutikkene. Utrolig masse "tantete"sko, som f.eks. slike: http://www.skoringen.no/kollektion/kollektion.asp?PageID=Kvinde-kollektion Skjønner hva du mener. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Høres lurt ut med 'dusjesko', ja. Har forresten crocs'ene hull i såla? Min søster bodde en kort periode i Sør-Amerika, og hun fortalte at det var nokså vanlig der med plastsko med huller både i såla og 'rundt' som de gikk med i regntiden. Slagstøvler ble altfor varmt! ;-) Ikke hull i selve sålen, men i kantene er det hull. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg syns de er kjempestygge, men har i familien har vi ett par hver. Ikke ekte da for vi kjøpte 6 par for 150 kroner til sammen i Thailand. Vi lo fælt når vi kjøpte dem for vi hadde ikke sett sånne før, men de ble solgt overalt i Thailand og vi tenkte vi kunne bruke dem som badesko. Fikk litt sjokk når vi kom hjem og plutselig så så vi sånne stygge sko bli solgt til 3-600 kroner, og plutselig hadde 80 % av alle nordmenn disse på beina hvor som helst og til hva som helst Deilig å ha på stranden da, det er bare å skylde dem i vannet. I tillegg bruker jeg dem på kontoret. Jeg er plattfot og får alltid så skrekkelig vondt i beina. Bytter litt på penesko og disse stygge. Må innrømme at jeg svært sjelden bruker dem når jeg skal i kantina eller når jeg har kunder. Da kommer penskoa på. Forfengeligheten lenge leve! Litt forfengelighet er bare av det gode! Et par av mine kolleger skulle gjerne hatt en liten porsjon :-). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Men enda så ille det var med svarte husmorsko, ville hvite husmorsko vært hakket verre, og glorete crocs enda ti hakk verre...;-) Men jeg skjønner at dette er fristende sko å bruke for dem som har jobber hvor de må gå mye, slik som f eks sykepleiere. Jeg _kunne_ jo ha skaffet meg et par til hjemmebruk, men ettersom jeg ofte går sokkeløs er jeg påpasselig med å ha sko/sandaler til hjemmebruk med skinnsåle (helst semsket! *S*) Men jeg må si at jeg ble veldig overrasket over hvor utrolig _lette_ skoa var. Crocs lager også gummistøvler, og det hadde kanskje vært noe til barn?? http://www.taylorshoes.com/images/crocs/KidsGeorgie/seablue.gif Gummistøvler også! Det ante jeg ikke.. Lurer på om de er like gode å gå med? Jeg så forresten crocs-slipperser på Sportsbutikken her forleden. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg er helt enig med deg. Synes de er usedvanlig stygge. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg er helt enig med deg. Synes de er usedvanlig stygge. Jeg hadde visst flere på min side, enn jeg hadde trodd! Men en del sier at de er stygge, men går med dem likevel.. Fysj! 0 Siter
annegunn Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg er helt enig med deg. Synes de er usedvanlig stygge. Men har du prøvd å gå med dem? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Men har du prøvd å gå med dem? Selvfølgelig ikke! Det koster å være kul. Man går da ikke med gummistøvler eller lue heller. 0 Siter
morsan Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Selvfølgelig ikke! Det koster å være kul. Man går da ikke med gummistøvler eller lue heller. Skal jeg tolke dette innlegget som at du heller ikke har kanintøfler til hjemmebruk? *sjokkert* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Skal jeg tolke dette innlegget som at du heller ikke har kanintøfler til hjemmebruk? *sjokkert* Nope. Men jeg har tigertær-tøfler fra 80-tallet på hytta. 0 Siter
morsan Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Nope. Men jeg har tigertær-tøfler fra 80-tallet på hytta. ;-) Jeg fikk faktisk bamsetøfler i gave en gang, men ikke bare var paret jeg fikk litt for små innvendig - jeg synes de var altfor store _utvendig_. Nesten så jeg snublet i dem på vei rundt i huset;-) Jeg kjenner forresten en dame som jeg nesten aldri ser i "slapt tøy". Før i tida, da poden måtte hentes (nå går han selv) etter å ha vært på lekebesøk hos sønnen hennes, var hun alltid ulastelig antrukket i topp og skjørt og pene sko, selv om hun idet hun åpnet døra sa at hun var i full gang med klesvasken! ;-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Men enda så ille det var med svarte husmorsko, ville hvite husmorsko vært hakket verre, og glorete crocs enda ti hakk verre...;-) Men jeg skjønner at dette er fristende sko å bruke for dem som har jobber hvor de må gå mye, slik som f eks sykepleiere. Jeg _kunne_ jo ha skaffet meg et par til hjemmebruk, men ettersom jeg ofte går sokkeløs er jeg påpasselig med å ha sko/sandaler til hjemmebruk med skinnsåle (helst semsket! *S*) Men jeg må si at jeg ble veldig overrasket over hvor utrolig _lette_ skoa var. Crocs lager også gummistøvler, og det hadde kanskje vært noe til barn?? http://www.taylorshoes.com/images/crocs/KidsGeorgie/seablue.gif Jeg så støvlene i en butikk i Danmark i sommer. De var lette, men ikke spesielt pene de heller, da: Støvlene var minst like brede som Crocsene, så de ga assosiasjoner til andeføtter. Jeg innbiller meg at disse støvlene er best egnet til asfalt-og-by-bruk. Ser ikke for meg at de tåler å klatre opp og skli ned på store steiner o.l. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.