Gjest annlovinda Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg er på vei til å bestille meg noen bøker i bokklubben. Bøkene jeg skal ha finnes både i helbind og innbundet. Litt over 200 kroner i forskjell i pris pr. bok. Men hva er forskjellen på helbind og innbundet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg gjetter på at helbind er en mellomting mellom heftet og innbundet, egentlig veldig greit for de veier ikke så mye som de innbundne, men er mer solide enn paperbackutgavene. Jeg foretrekker innbundet, men dersom det ikke er en veldig viktig bok for deg så er det vel like greit med helbind. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg gjetter på at helbind er en mellomting mellom heftet og innbundet, egentlig veldig greit for de veier ikke så mye som de innbundne, men er mer solide enn paperbackutgavene. Jeg foretrekker innbundet, men dersom det ikke er en veldig viktig bok for deg så er det vel like greit med helbind. Tusen takk for svar. Tror jeg spanderer på de ekstra pengene og bestiller inbundet jeg. Iallefall disse to bøkene det er snakk om her. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Tusen takk for svar. Tror jeg spanderer på de ekstra pengene og bestiller inbundet jeg. Iallefall disse to bøkene det er snakk om her. Jeg har kjøpt alle Harry Potter-bøkene innbundet jeg også, de skal nemlig vare en stund. ) Dvs. de 5 første, nr. 6 har jeg ikke fått tak i på tilbud ennå. De 5 første kostet meg tilsammen ca. 410,- tilsammen. *Fornøyd* 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg har kjøpt alle Harry Potter-bøkene innbundet jeg også, de skal nemlig vare en stund. ) Dvs. de 5 første, nr. 6 har jeg ikke fått tak i på tilbud ennå. De 5 første kostet meg tilsammen ca. 410,- tilsammen. *Fornøyd* Ja, da var du jammen heldig, som fikk de så billig. Har i grunn mange bøker i hylla hjemme, og er sikker på at 90% av dem er innbundet. Penest det når de står framme sånn da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.