Gå til innhold

Trenger synspunkter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere har noen synspunkter på følgende:

Vi er tre venninner, der de to andre er av mange årsaker mer ”close” enn jeg er med dem. Jeg fikk fikk vite i helgen fra den ene at hun var gravid med nr 2, ca tre mnd på vei.

Hun bor i en bygd, og der var allerede ryktet spredd seg. Vi bor ikke på samme sted.

Så snakket jeg i går med venninne nr 2 og vi snakket om en jentetur i nær fremtid. Jeg klarte jo da å si at ”..jaja...vi må jo vente litt på xx for hun er jo gravid i gjen...”

Hvorav venninne nr 2 ikke var informert om dette, og ble jo veldig overrasket.

Jeg tok det nemlig som en selvfølge at siden JEG var informert, var hun informert for lenge siden....

Spørsmålet mitt er om jeg skal ringe å si til hun som er gravid å si at nyheten er ”ute”?

Hvordan hadde dere ”løst” dette?

Skrevet

Jeg ville ringt til henne. Hun har kanskje bare fortalt det til familien, men så er det en tante eller noe som ikke har klart å holde tett eller ikke var klar over at det var hemmelig.

Skrevet

Jeg hadde ringt til den gravide venninnen og sagt det som det var - at du rett og slett trodde at den andre venninnen visste det allerede. Hun er jo 3 mnd på vei så det er vel begrenset hvor lenge hun kan klare å skjule det nå fremover.

Gjest Revelation 314
Skrevet

Jeg, derimot, hadde dratt på butikken og kjøpt meg masse vårruller og bokser med coca cola.

Så hadde jeg satt på høy musikk og slengt meg på sofaen og glefset i meg snaddermaten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...