Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Icecube

Hei.. jeg er ei jente på 20 år, og har gått på p-pillen i snart 4 år (ikke sammenhengende hele tiden). Tidligere har jeg vært vant til at når jeg tar den siste pillen på brettet, så har jeg brunaktig utflod i 2-3 dager før mensen kommer, men i de to siste månedene så har denne brune utfloden og moderate menssmerter kommet ca 10 dager før jeg tar den siste pillen, og varer helt til jeg normalt skal ha mensen. Første gangen dette hendte trodde jeg at det bare var en helt vanlig mellomblødning (normalt har jeg ca to mellomblødninger i året) men nå kommer den for tredje måneden på rad, og jeg begynner virkleig å lure på hva det er! Jeg har aldri likt å ha mensen, men før dette så varte den jo iallefall bare i EN uke, nå er den blitt 2 uker lang, og det er veldig ubehagelig.. Bør jeg dra til lege, eller kan det være nok å skifte p-pille merke? Håper du kan hjelpe meg. Hilsen Meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282891-brun-utlod-f%C3%B8r-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...