Gå til innhold

Tidlig gravid, men mye smerter!!

Anbefalte innlegg

Gjest lille pernille

hei!

Er bare 4+4, men har så sinsyke smerter i høyre side, og det kjennes ut som om det er eggstokken som "vrir seg". Om det er i eggstokken eller i området rundt, vet jeg ikke, men steike som det stikker...Kjennes ut som jeg har "sting" der nedi...

Er dette farlig eller vanlig? Og hvorfor akkurat på høyre side??Og har det noe med eggstokken å gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282902-tidlig-gravid-men-mye-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også sterke smerter i høyre side i begynnelsen. Det har gått seg til nå (jeg er 6+5 i dag). Jeg var bekymret for svangerskap utenfor livmoren, så jeg gikk tidlig til lege. Han sa imidlertid at det er helt normalt, og alt så fint ut. Det er "trådene" som livmoren henger i som strekker seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...