Gjest Kitty Cat 82 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Vi har vinterhage i leiligheten vår, og lurer på hva jeg skal gjøre med gulvet! Vi skal snart selge leiligheten, og lurer på om jeg skal legge slikt grønt gressteppe, eller om det kanskje finnes noe annet som jeg ikke har tenkt på. Og hvor får jeg tak i slikt rimelig? Dersom du skulle ha kjøpt en leilighet, hva ville du helst sett at der var på altanen? Grønt malt betonggulv, eller gressmatte? Eller noe annet? :-) 0 Siter
pastell Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Tror jeg ville foretrukket nymalt golv. Ikke gressmatte iallefall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Enig med Siddisen, treplatter. Hvis altanen ikke er så kjempestor så koster det ikke mange kronene på Plantasjen el. Obs! Bygg vil jeg tro. 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Gressmatte er helt greit og billig, og absolutt minst arbeid. Hadde tatt det hvis jeg bare skulle gjøre det fint før salg. Dersom du skal male hadde jeg valgt en annen farve, eks blågrå eller noe. Treheller kan kanskje også vær lett, men ideelt sett bør det gulvet ha riktig helling, at det ikke samler seg vann etc da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.