Gjest prøver å være sunn Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Når det står at man helst skal drikke feks 2 liter vann om dagen, betyr det da at det skal være jevnt fordelt, eller er det ok om man beljer i seg de 2 literne på jobb (+ annet drikke til mat hjemme osv). På jobben er det lett å sitte å drikke litt innimellom, og drikker jeg mye på kvelden må jeg opp å tisse om natta. Det samme lurer jeg på når det gjelder kosttilskudd. 2 om dagen, betyr det en morgen og en kveld, eller kan jeg ta begge to samtidig på morgenen feks. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Det viktigste er at du får i deg de 2 literne, det er ikke så nøye med når. Drikk når du er tørst. Du kan godt ta begge tablettene på samme tid. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Du kan godt drikke 2 liter på jobben, det gjør ingenting. Og du kan godt ta de tablettene til samme tid, med mindre det står noe annet. 0 Siter
Gjest sunt og sunt fru blom Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=153885 Drikk når du er tørst! 0 Siter
Gjest prøver å være sunn Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=153885 Drikk når du er tørst! Har jeg sagt noe om å delta i en vanndrikke konkurranse? ALT er selvsagt farlig i store doser, ikke det det var snakk om her. Drikker jeg kun når jeg er tørst, blir det ikke mye drikke på meg... OG når man er tørst, er man allerede litt dehydrert, derfor man blir tørst... 0 Siter
frosken Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har jeg sagt noe om å delta i en vanndrikke konkurranse? ALT er selvsagt farlig i store doser, ikke det det var snakk om her. Drikker jeg kun når jeg er tørst, blir det ikke mye drikke på meg... OG når man er tørst, er man allerede litt dehydrert, derfor man blir tørst... Jeg synes artikkelen fra VG var interessant. Vi hører jo rådet om å drikke mye vann hele tiden, og dersom det er ren "synsing" som ligger bak det så vil jeg gjerne vite det. 0 Siter
Gjest sunt og sunt fru blom Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har jeg sagt noe om å delta i en vanndrikke konkurranse? ALT er selvsagt farlig i store doser, ikke det det var snakk om her. Drikker jeg kun når jeg er tørst, blir det ikke mye drikke på meg... OG når man er tørst, er man allerede litt dehydrert, derfor man blir tørst... Beklager, jeg skulle vel spesifisert at det var nederste halvdel av siden du skulle lese. Fra overskriften "Skiller ut" og nedover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.