Gjest solhungrig Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg og kjæresten vil dra til et eksotisk feriemål i oktober/november. Vi vil til et sted det er varmt og godt, med mulighet for avslapping på stranda med flott hav og palmesus. Det er fint om det er aktiviteter en kan drive med der også, se seg rundt, snorkle, ri, tennis, utflukter etc, men dette er ikke et must. Vi foretrekker et sted hvor man ikke må være "oppå" andre turister hele tiden, men kan få være litt for seg selv, hvertfall innimellom (annet enn på rommet..). Vi har sett for oss steder som Maldivne, Haiti, Seychellene, Thailand osv, men er det noen som kan anbefale noe sted? Evt hva slags prisnivå det er på hoteller der, og bare å være der (mat osv). 0 Siter
mgga Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Kan anbefale Thailand.Mange fine plasser der,velg litt "nye" plasser,der er det ikke så mye turister.Hør med reisebyråene hva de har,eller sjekk selv på nettet. Deter billig å fly innelands i Thailand! Mat/drikke/shopping er veldig billig;) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Om du vil vestover anbefaler jeg Negril på Jamaica. Ellers finnes det sikkert også mange fantastiske steder i østen. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Kanskje ikke så eksotisk lenger, men absolutt romantisk. Som mgga sier: Thailand. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Et fantastisk ferieparadis? Gå inn her og trykk på "Gili" eller "Lombok": http://www.wreiser.no/frame/start.asp?leftmenu=leftmenu1.html&info=../indonesia/indonesia/rightbot.htm 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg har lest "erotisk feriemål" 3 ganger nå.. eksotisk var det, ja..! *ler* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Åh, dæven!! *grønn av misunnelse* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Nå er det maaaange år siden jeg har vært der, men Jamaica anbefales på det varmeste. Ocho Rios f.eks. er bare helt utrolig nydelig. Ellers er det mange nydelige steder i Mexico, og på de karibiske øyene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Nå er det maaaange år siden jeg har vært der, men Jamaica anbefales på det varmeste. Ocho Rios f.eks. er bare helt utrolig nydelig. Ellers er det mange nydelige steder i Mexico, og på de karibiske øyene. Du har også vært på Jamaica, ja? Kommer aldri til å glemme solnedgangen i Negril - dit skal jeg tilbake :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Du har også vært på Jamaica, ja? Kommer aldri til å glemme solnedgangen i Negril - dit skal jeg tilbake :-) Ah! Paradis på jord. Som sagt så er det mange år siden jeg var der, men jeg husker det som en oase av luktinntrykk, farger, lyder og veldig avslappet. Jeg arbeider med å få min kjære med dit 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1187030576' post='3656601] Jeg har lest "erotisk feriemål" 3 ganger nå.. eksotisk var det, ja..! *ler* He, he - det hodet er fullt av renner munnen over med, pleide min mormor å si Kanskje vi skal omgjøre det til; Det hodet er fullt av renner fingrene over med 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 He, he - det hodet er fullt av renner munnen over med, pleide min mormor å si Kanskje vi skal omgjøre det til; Det hodet er fullt av renner fingrene over med Ja, lenge siden sist her, sjøh! ;o) Mannen er som vanlig ute på jobb i ukevis.. Drømmer om en erotisk reise da - hehe! 0 Siter
Thez Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Et fantastisk ferieparadis? Gå inn her og trykk på "Gili" eller "Lombok": http://www.wreiser.no/frame/start.asp?leftmenu=leftmenu1.html&info=../indonesia/indonesia/rightbot.htm Jeg har reist rundt i Indonesia sammen med min kjære i ca en måned. Lombok er _ekstremt_ stille og rolig. Dersom du er ute etter aktiviteter, vil jeg ikke anbefale Lombok (heller Bali da... Selv om jeg ikke var over begeistret for Bali) Gili Islands er mange øyer, vi besøkte noen av de, og det er virkelig paradis på jord. Men slike steder finner du også mange andre steder i Asia - f.eks Malaysia eller på Filippinene Etter bomben på Bali gikk turismen svært ned, og der merkes. Menneskene der kan til tider oppleves som desperate etter å selge deg ting, eller tigge. Men dette varierer selvsagt fra område til område. Var der nå i februan 2007. Kjempefine strender og fantastiske snorklemuligheter. Tennis og ridning kan det hende du må lete litt for å finne der.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1187117021' post='3657122] Ja, lenge siden sist her, sjøh! ;o) Mannen er som vanlig ute på jobb i ukevis.. Drømmer om en erotisk reise da - hehe! He, he - erotisk reise - høres jo ganske kuult ut da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.