Gå til innhold

Han har sjelden lyst...

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt, 30 år

Noen som har råd eller kjenner seg igjen???

Jeg har vært sammen med verdens snilleste kjæreste i snart to år. Jeg har to barn fra før, han har ingen. Barna har vi hatt annenhver uke hele tiden.

I begynnelsen av forholdet hadde vi et utrolig bra sexliv. Både ukene med barn og uten, så jeg vet barna ikke har noen betydning.

Vi kunne ikke ligge nær hverandre uten å måtte ta på hverandre. Fikk masse komplimenter osv. Dette var en drøm for meg i motsetning til med eks'en min, - da hadde jeg aldri lyst på sex. Kanskje noe med at det var "fort gjort", men med han jeg er sammen med nå kan vi kose oss lenge.

For et år siden, nesten over natta, endret det seg. Fra å ha sex 3-4 ganger i uka, er det nå 2-3 ganger i mnd. Dette går ut over selvtilliten min. Han har jo faktisk ikke lyst på kroppen min lenger! Maste litt i begynnelsen da dette skjedde, men etter å ha blitt avvist i form av "jeg er så trøtt" "må sove, skal på jobb i morgen tidlig" (som ALDRI var problem før) har jeg sluttet med det. Orker ikke bli skuffet mer. Så fra å alltid sovne på armen eller tett inntil hverandre, legger jeg meg nå for "meg selv". Ellers tror han jo jeg vil noe.. Dette tærer tydeligvis kun på meg. Har tatt det opp flere ganger, og han lover at han skal skjerpe seg, uten noe bedring.

Vi har det veldig fint sammen ellers, går ikke en dag uten at jeg får et kyss og et "elsker deg". Det er bare dette jeg savner så utrolig mye. Nærheten.

Hva har skjedd? Leser stadig vekk om at "hun" ikke har lyst, - hva med oss som har en "han" som mangler lyst??? Jeg vet også at etter forelskelsen kommer hverdagen, men dette her har jeg aldri opplevd i mine to tidligere langvarige forhold.

Hjelp!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282920-han-har-sjelden-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmi1365380374

Kjenner meg igjen i dette. Min eks var vist deprimert, han stakkar...Jeg tror det ofte er vi selv som har skylda. Har du lagt på deg? Har du sluttet å pynte deg? Har dere sex i samme stillingen hele tida? Husker du å gjøre deg pen for han? Er det blitt for mye rutine, monotoni? Kankskje prøve reise bort fra han, være borte en stund med venninner, gå ut på nattklubb, ikke mase om sex, men være flørtete, uskyldig, bytte friseyre, prøve å ha sex andre steder enn hjemme i senga( kino, garasje, i skogen..), men må være jegere, du må la han jakte deg, ikke omvendt, prøv å vekke den interessen igjen. Du må vise han uavhengighet, selvtillit, og huske at han er ikke den eneste i verden! Livet er for kort til å kaste bort tid på menn som ikke er verdt deg!!! Kanskje må du til slutt innse at forholdet deres er over...Har en liten mistanke at han har vært borti i noen andre mer spennende...Eller er det ennå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282920-han-har-sjelden-lyst/#findComment-2275157
Del på andre sider

Gjest Oppgitt, 30 år
  Emmi skrev (På 14.8.2007 den 17.29):

Kjenner meg igjen i dette. Min eks var vist deprimert, han stakkar...Jeg tror det ofte er vi selv som har skylda. Har du lagt på deg? Har du sluttet å pynte deg? Har dere sex i samme stillingen hele tida? Husker du å gjøre deg pen for han? Er det blitt for mye rutine, monotoni? Kankskje prøve reise bort fra han, være borte en stund med venninner, gå ut på nattklubb, ikke mase om sex, men være flørtete, uskyldig, bytte friseyre, prøve å ha sex andre steder enn hjemme i senga( kino, garasje, i skogen..), men må være jegere, du må la han jakte deg, ikke omvendt, prøv å vekke den interessen igjen. Du må vise han uavhengighet, selvtillit, og huske at han er ikke den eneste i verden! Livet er for kort til å kaste bort tid på menn som ikke er verdt deg!!! Kanskje må du til slutt innse at forholdet deres er over...Har en liten mistanke at han har vært borti i noen andre mer spennende...Eller er det ennå...

Takk for gode råd og forslag! Skal prøve noen ;)

Utroskap er nok ikke tilfellet, det har vi pratet mye om. Og vi har det jo bra sammen, - det er vi begge enige i. Hverdagens stress kan jo være en årsak, vi har flyttet inn i nytt hus som medfører mye arbeid ute. Han har også fridd og bryllup står for tur, og er ikke typen som ville kastet bort energi på sånne ting dersom han var med noen andre. Det er rett og slett bare lysten hans som sliter.. Vi prater mye om det, og skal jobbe med saken, begge to.

Men det hjelper både meg og han å høre andres erfaringer, og forslag til hvordan dette kan bli bedre :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282920-han-har-sjelden-lyst/#findComment-2275453
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...