charite Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har du noen erfaring ned hjelpemiddelsentralen i Oslo? I så fall hva slags? God service, eller...? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Den vanlige eller midlertidig utlån? På midlertidig utlån får du gjerne ting med en gang hvis du kan hente det, på den vanlige tar det gjerne et år før man fra søknaden er sendt inn. Særlig hvis du ikke maser. 0 Siter
charite Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Den vanlige eller midlertidig utlån? På midlertidig utlån får du gjerne ting med en gang hvis du kan hente det, på den vanlige tar det gjerne et år før man fra søknaden er sendt inn. Særlig hvis du ikke maser. takk. det var det med somlinga jeg var ute etter... ikke bare jeg som mener ting går for sent der, altså.. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 takk. det var det med somlinga jeg var ute etter... ikke bare jeg som mener ting går for sent der, altså.. :-) Du må ringe å mase, ellers så glemmer de deg og søknader blir stadig borte. Jeg har virkelig aldri vært borti et sted med så mye tull og sommel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.