Gå til innhold

Oj..Tyggis i håret.. Noen gode råd??

Anbefalte innlegg

Gjest tyggis...123
Skrevet

Dattra mi har vært så uheldig å få tyggis i håret... Hvordan får jeg svineriet vekk?

Noen gode råd mottaes med takk :-)

Skrevet

Saks...? :-| Har dessverre ingen andre råd. Been there.. ;-)

Skrevet

Kan du fryse det? Hehe, mener ikke anet enn at du kanskje kan bruke frysespray. Aner ikke desverre, men saksen fikser saken.

Gjest Håper du ikke allerede har klippet...
Skrevet

olje!

Jeg lære dette etter jeg hadde klippet ut en svær klyse fra datterens hår!

Smør på tykt meg smør eller olje, pakk inn i folie og la det sitte. Neste morgen kan du gre ut tyggissen og gå igang meg å vaske ut oljen...

Skrevet

Jeg husker fortsatt meget godt hvor kort håret måtte klippes etter at jeg som barn hadde fått en stor tyggis kraftig innklint i bakhodet... :-( S¨å saks er mitt eneste tips, dessverre.

For tyggis på klær har jeg hørt tipset om nedfrysing, men man kan jo ikke akkurat legge ungen i dypfryseren heller....;-)

hare1365380455
Skrevet

Gni grovt peanøttsmør der det er tyggi og se om det hjelper. Jeg så tipset på et tv-program (ekstrem rengjøring?).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...