Gjest adapter Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg har kjøpt en spesiell rettetang fra England. Jeg vet at selve strømkontakten i England er forskjellig fra Norge så jeg trenger en adapter.. får kjøpt det på elkjøp? Hvis ikke hvor får jeg kjøpt en sånn? 0 Siter
Thez Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Tror de har på Clas Ohlson. Ellers _vet_ jeg at de har det på Handy Size på Byporten (Oslo) 0 Siter
Gjest adapter Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Tror de har på Clas Ohlson. Ellers _vet_ jeg at de har det på Handy Size på Byporten (Oslo) Takk for tips! Vet du sånn cirka hva det koster på handy size? 0 Siter
laban Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Butikker der de selger reiseeffekter - kofferter og denslags - pleier å ha adaptere. Men jeg vet ikke hvor lett det er å få tak i en som er "motsatt" av det du trenger når du drar til England. Elkjøp har en universaladapter til reisebruk på nettsiden, men jeg tviler sterkt på at den dekker ditt behov. Søk på "adapter" her, det ser mer lovende ut: http://www.nomaden.no/ 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har du kjøpt fra lookfantastic.com? Jeg har kjøpt derfra og der satt en sånn kontakt vi bruker i Norge , inni i den engelske kontakten. Har du sjekka? Måtte bare skru opp lokket. 0 Siter
Gjest adapter Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har du kjøpt fra lookfantastic.com? Jeg har kjøpt derfra og der satt en sånn kontakt vi bruker i Norge , inni i den engelske kontakten. Har du sjekka? Måtte bare skru opp lokket. Å du er en knupp! Skrudde av lokket og der var'n vettu! Nå slipper jeg alt dette adapter tøyset! Takker og bukker :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Å du er en knupp! Skrudde av lokket og der var'n vettu! Nå slipper jeg alt dette adapter tøyset! Takker og bukker :-) Bare hyggelig ) Det var en ganske smart løsning egentlig. Spar på den delen du tok av da, i tilfelle du skal utenlands ) 0 Siter
Thez Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Takk for tips! Vet du sånn cirka hva det koster på handy size? Jeg husker dessverre ikke - men lurer på om det var rundt 200,- Nomaden har lik: http://www.nomaden.no/main/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=4273&category_id=227&back_list=1&option=com_phpshop&Itemid=1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.