Gå til innhold

trenger en adapter

Anbefalte innlegg

Gjest adapter
Skrevet

Jeg har kjøpt en spesiell rettetang fra England. Jeg vet at selve strømkontakten i England er forskjellig fra Norge så jeg trenger en adapter.. får kjøpt det på elkjøp? Hvis ikke hvor får jeg kjøpt en sånn?

Skrevet

Tror de har på Clas Ohlson.

Ellers _vet_ jeg at de har det på Handy Size på Byporten (Oslo)

Gjest adapter
Skrevet

Tror de har på Clas Ohlson.

Ellers _vet_ jeg at de har det på Handy Size på Byporten (Oslo)

Takk for tips! Vet du sånn cirka hva det koster på handy size?

Skrevet

Butikker der de selger reiseeffekter - kofferter og denslags - pleier å ha adaptere. Men jeg vet ikke hvor lett det er å få tak i en som er "motsatt" av det du trenger når du drar til England.

Elkjøp har en universaladapter til reisebruk på nettsiden, men jeg tviler sterkt på at den dekker ditt behov.

Søk på "adapter" her, det ser mer lovende ut:

http://www.nomaden.no/

candyqueen_83
Skrevet

Har du kjøpt fra lookfantastic.com? Jeg har kjøpt derfra og der satt en sånn kontakt vi bruker i Norge , inni i den engelske kontakten. Har du sjekka? Måtte bare skru opp lokket.

Gjest adapter
Skrevet

Har du kjøpt fra lookfantastic.com? Jeg har kjøpt derfra og der satt en sånn kontakt vi bruker i Norge , inni i den engelske kontakten. Har du sjekka? Måtte bare skru opp lokket.

Å du er en knupp! Skrudde av lokket og der var'n vettu! Nå slipper jeg alt dette adapter tøyset! Takker og bukker :-)

candyqueen_83
Skrevet

Å du er en knupp! Skrudde av lokket og der var'n vettu! Nå slipper jeg alt dette adapter tøyset! Takker og bukker :-)

Bare hyggelig :o) Det var en ganske smart løsning egentlig. Spar på den delen du tok av da, i tilfelle du skal utenlands :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...