Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt opp noen av disse episodene fra svenskt tv(!) ,og fikk sett de nå. Johansen programmene hennes så jeg ikke på. Men disse så litt bra ut.

Jøje meg for en utrolig bra serie. Morsomt, underholdende og til og med litt lærerikt. Og Koth selv er jo en utrolig dame som ikke er selvhøytidelig i det hele tatt. Også får man innblikk i mange forskjellige familier.

Anbefales, få den med dere hvis det kommer i reprise!!

Bare ser for meg hvor utrolig kjedelig en slik serie kunne vært laget, også er den så morsom.

Og 75 % tar vare på de single sokkene sine ;)

Skrevet

Hadde hun kommet på besøk til meg så hadde hun fått se en enorm samling med enslige sokker. ;)

Morsomt å "komme hjem" til helt vanlige folk og dama er utrolig spesiell og lite selvhøytidelig, ja. Så en episode der hun la seg i senga til familien og tok en lur mens pappaen i huset tok seg en dusj. Hehe, litt av et besøk å få...

Skrevet

Hadde hun kommet på besøk til meg så hadde hun fått se en enorm samling med enslige sokker. ;)

Morsomt å "komme hjem" til helt vanlige folk og dama er utrolig spesiell og lite selvhøytidelig, ja. Så en episode der hun la seg i senga til familien og tok en lur mens pappaen i huset tok seg en dusj. Hehe, litt av et besøk å få...

Ja en hærlig dame. Alle familier skulle nok hatt en sånn dame som kom på besøk.

Skrevet

Den har kommet på dvd!!!! :o)))))

Yepps, den skal jeg ha!! Tenk så morsom å se om en del år også. Da er det nok mye som er forandret igjen.

Skrevet

Hun er bare helt topp! Fikk dessverre ikke med meg alle episodene, så Lillemus' opplysning om at de nå har kommet på dvd var kjærkommen....;-)

Skrevet

''dama er utrolig spesiell og lite selvhøytidelig,''

eller som i den episoden der hun la seg til på en seng el lign, med armene under hodet, og avslørte DE mega-svetteflekkene under ermet! ;-)

Skrevet

Jeg tror alle episoden av Koth i familien ligger ute på nrk sine nett-tv-sidene.

Genial serie :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...