Elis31 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har tatt opp noen av disse episodene fra svenskt tv(!) ,og fikk sett de nå. Johansen programmene hennes så jeg ikke på. Men disse så litt bra ut. Jøje meg for en utrolig bra serie. Morsomt, underholdende og til og med litt lærerikt. Og Koth selv er jo en utrolig dame som ikke er selvhøytidelig i det hele tatt. Også får man innblikk i mange forskjellige familier. Anbefales, få den med dere hvis det kommer i reprise!! Bare ser for meg hvor utrolig kjedelig en slik serie kunne vært laget, også er den så morsom. Og 75 % tar vare på de single sokkene sine 0 Siter
soleil Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Hadde hun kommet på besøk til meg så hadde hun fått se en enorm samling med enslige sokker. Morsomt å "komme hjem" til helt vanlige folk og dama er utrolig spesiell og lite selvhøytidelig, ja. Så en episode der hun la seg i senga til familien og tok en lur mens pappaen i huset tok seg en dusj. Hehe, litt av et besøk å få... 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 Hadde hun kommet på besøk til meg så hadde hun fått se en enorm samling med enslige sokker. Morsomt å "komme hjem" til helt vanlige folk og dama er utrolig spesiell og lite selvhøytidelig, ja. Så en episode der hun la seg i senga til familien og tok en lur mens pappaen i huset tok seg en dusj. Hehe, litt av et besøk å få... Ja en hærlig dame. Alle familier skulle nok hatt en sånn dame som kom på besøk. 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 Den har kommet på dvd!!!! ))))) Yepps, den skal jeg ha!! Tenk så morsom å se om en del år også. Da er det nok mye som er forandret igjen. 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Hun er bare helt topp! Fikk dessverre ikke med meg alle episodene, så Lillemus' opplysning om at de nå har kommet på dvd var kjærkommen....;-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Hadde hun kommet på besøk til meg så hadde hun fått se en enorm samling med enslige sokker. Morsomt å "komme hjem" til helt vanlige folk og dama er utrolig spesiell og lite selvhøytidelig, ja. Så en episode der hun la seg i senga til familien og tok en lur mens pappaen i huset tok seg en dusj. Hehe, litt av et besøk å få... ''dama er utrolig spesiell og lite selvhøytidelig,'' eller som i den episoden der hun la seg til på en seng el lign, med armene under hodet, og avslørte DE mega-svetteflekkene under ermet! ;-) 0 Siter
Hekta Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg tror alle episoden av Koth i familien ligger ute på nrk sine nett-tv-sidene. Genial serie :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.