Gå til innhold

1. dag i ny jobb. Et skikkelig dilemma!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å himmel så uheldig! Dette var lite morro.

''Huff. Hva gjør eg? Begynne med allergimedisiner?''

Jeg tror jeg hadde valgt det.... Døsigheten er vel bare i begynnelsen? Men jeg hadde også snakket med ledelsen. Hør om de har tenkt å bytte til belegg eller noe siden det er lenge til det nye lokalet er klart. Ble du spurt om allergier før du begynte?

Hvis en arbeidsgiver ikke har lov til å spørre om graviditet, så bør han søren meg ikke ha lov til å spørre om en arbeidssøkers helse heller...

Skrevet

Stikk til fastlegen og få allergimedisiner. Du blir stort sett ikke døsig av de moderne tablettene Zyrtec eller Aerius.

Skrevet

Hvis en arbeidsgiver ikke har lov til å spørre om graviditet, så bør han søren meg ikke ha lov til å spørre om en arbeidssøkers helse heller...

Øhøm, ser at det er flere som reagerer på det med spørsmål om helse. Det er mange år siden jeg var arbeidsøker og jeg antok bare at det lå i intervjudelen. Beklager om jeg har opprørt noen..... ;)

Skrevet

Øhøm, ser at det er flere som reagerer på det med spørsmål om helse. Det er mange år siden jeg var arbeidsøker og jeg antok bare at det lå i intervjudelen. Beklager om jeg har opprørt noen..... ;)

Hehe, neida ikke opprørt over det du skrev. Men etter en temmelig opphetet debatt om spørsmål og svangerskap og familieplanlegging, så ble det liksom for dumt om man mener at det er greit å spørre om en arbeidssøkers helse. Det er like diskriminerende det, som graviditet...

Skrevet

Hehe, neida ikke opprørt over det du skrev. Men etter en temmelig opphetet debatt om spørsmål og svangerskap og familieplanlegging, så ble det liksom for dumt om man mener at det er greit å spørre om en arbeidssøkers helse. Det er like diskriminerende det, som graviditet...

Jeg forstår. Jeg så den tråden ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...