Gjest drittlei av fluene Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 I går støvsugde vi sikkert 60 husfluer fra kjøkkenet. Fæl måte å bli kvitt dem på, kanskje, men det var en nødløsning. I dag er det like mange, og jeg holder på å bli gal! Ser noen bittesmå sorte flekker på kjøkkenskapene, vinduskarmene osv. Er det egg??? Hjelp, hva gjør jeg? Er det pga hundedagene? Trenger gode råd! 0 Siter
Gjest drittlei av fluene Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Forresten i stuen også, og noen andre rom. Vi er invadert!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Flekkene er flueskitt! Ja det er forferdelig plagsomt med disse fluene. Vi har dem også. Bor landlig nær jorder som blir gjødslet med møkk, og naboen har hester. Så fort vi åpner dører og vinduer så er det svart av fluer. i fjor hadde jeg fått kjøpt en smart fluesmekker, desverre er den borte. Den heter max smekker, liten og lett å håndtere. Anbefales! I år kjøpte jeg en ny fordi min er sporløst borte, men den er tung og dårlig. ''Er det pga hundedagene'' Er det hundedagene nå?? 0 Siter
Gjest sola mi Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har sett det selges strimler med en slags tape som kan henges i vinduene og som fluene henger seg fast i og dør. Tror jeg så det hos forhandlere som selger maumiddel og lign. 0 Siter
astridny Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Flekkene er flueskitt! Ja det er forferdelig plagsomt med disse fluene. Vi har dem også. Bor landlig nær jorder som blir gjødslet med møkk, og naboen har hester. Så fort vi åpner dører og vinduer så er det svart av fluer. i fjor hadde jeg fått kjøpt en smart fluesmekker, desverre er den borte. Den heter max smekker, liten og lett å håndtere. Anbefales! I år kjøpte jeg en ny fordi min er sporløst borte, men den er tung og dårlig. ''Er det pga hundedagene'' Er det hundedagene nå?? Trur ikke at de flekkene er flueskitt. Mannen min påstår at han har sett at de har rørt på seg. Og det er sinnsykt masse sorte flekker,både i vinduskarmen og bordet 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Trur ikke at de flekkene er flueskitt. Mannen min påstår at han har sett at de har rørt på seg. Og det er sinnsykt masse sorte flekker,både i vinduskarmen og bordet ok, jeg trodde det var skitt Vi vasker oss ihjæl på de prikkene. I dag fikk jeg kjøpt ny max smekker! ER så glad, for nå er de fleste tatt! Jeg fant den på felleskjøpet til kr 99,- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.