Gjest Demo og Mon@mi ..Demon@mi Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Ja da har vi den glede og og føre våre nick inn i den hellige ektestand, Mona og Per-J ....(Mon@mi og Demo) Gifter seg den 17/8 kl. 14.00. På Hokksund tinghus Benytter anledningen til og hilse til alle kjente som fortsatt er her.:-) – Demo og Mon@mi (Demon@mi 0 Siter
birdie Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg husker dere, selv om jeg vel ikke var aktiv nok på den tida dere "herjet" til at det gjengjeldes - en gratulasjon må dere tåle, lell! Masse lykkønskninger for fortsatt godt samliv! 0 Siter
mrxx Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Så det ble et langvarig dolbekjentskap dette skjønner jeg:-) Gratulerer så mye og ønsker dere lykke til:-) 0 Siter
Gjest Demo og Mon@mi Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Hjertelig takk for hilsningane vi har fådt..:-))) Hyggeligt og se att det fortsatt er noen kjente her. Mange og gode klemmer til Dere alle fra oss Demo og Mon@mi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.