Gå til innhold

Epilator Phillips Satinelle Ice/Premium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dessverre arvelig disponert for kraftig hårvekst, og leggene (og nå også lårene) "ser ikke ut"- masse mørkt hår, som må fjernes. Har brukt voks, men syns det blir problemer litt uti sesongen, når hårene etterhvert kommer ut, og ikke er lange nok til å vokses bort på nytt. Er også vanskelig å komme til enkelte steder, eks bak på lårene, der jeg også har begynt å få hårvekst..

For mange år siden kjøpte jeg en epilator som var rene torturmiddelet, så den leverte jeg tilbake igjen. Tenkte at jeg kanskje skulle forsøke igjen, da jeg regner med at nye typer kanskje er bedre. Dessuten vil jo ikke tettheten være så stor når jeg har vokset på begynnelsen av sesongen.

Ser Philips har to typer med is som smertelindring. Philipps Satinelle Ice og Philips Satinelle Ice Premium. Det er jo snakk om ganske mye penger, i hvert fall for sistnevnte, så jeg vil helst vite at det funker før jeg kjøper.

Noen som har erfaringer?

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Jeg kjøpte meg epilator før sommeren, men det var egentlig ikke verdt det...

På leggene var det ikke så vondt egentlig, ikke noe problem i allefall. Og jeg vart ikke rød og prikkete heller, så lenge jeg fulgte bruksanvisningen og ikke smørte meg inn med noe og bare lot leggene være i fred. Bikinilinjen og under armene tar jeg aldri igjen med epilator! Det var helt grusomt!

Men saken er at epilatoren ikke klarte å ta alle hårene. Noen ble bare rykket av i stedet fo å bli nappet ut. Ideelt sett skulle jeg kanskje bare ventet litt og brukt epilatoren igjen, men jeg skulle jo gjerne ha glatte legger da!

Og så er det jo problemet med innvokste hår... Jeg har sittet i sofaen med pinsetten og nappet ut hår på leggene i sommer!

Nei, alt i alt så tror jeg at jeg heller vil velge voksing, med barbering innimellom. Får ikke til å vokse selv, funker bare på skinnleggen! Må nok gå til profesjonelle ja...

Skrevet

Jeg har epilator og bruker kun det til hårfjerning alle steder. Jeg husker ikke merket jeg har, men det er en med slikt fryseelement. Elementet brukte jeg kun få ganger da jeg synes det fungerte dårlig - gjorde ikke noe fra eller til med tanke på smerte. Det beste er å bruke epilator etter en dusj da er huden myk og varm og det gjør ikke vondt å bruke den (synes jeg). Det er som Kitty Cat 82 sier at ikke alltid alle hårene blir tatt med roten - da må jeg bare bruke maskinen igjen i løpet av en uke eller to, ikke noe stort problem. Og fordelen er jo at hårene som kommer igjen er så tynne og lyse at de synes dårlig uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...