Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Wetgirl

Hallo!! Jeg har et stort problem, som jeg vil gjøre noe med. Jeg har skrevet inn hit før på det samme problemet, men har bare fått svar som "dette er en flott gave++" Det er nemlig ikke det! Saken er at når jeg har sex med kjærsten min, spesielt når jeg sitter oppå han, så kommer det masse tynt kliss rennende ut av skjeden min. Hva er dette og hvorfor kommer det? Saken er at dette plager meg så mye at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det tærer så på meg. KJærsten min blir sur og synes det er dumt det skal være sånn, han føler at han ikke får noe motstand og at det ikke er noe godt for han, han merker ingenting. Ikke si at dette er en flott gave og slike ting, for det er det absolutt ikke! Det er et stort problem!

En annen ting; jeg går på p-pillene Trionetta. De blir jeg veeldig humørsyk av! Er det noen andre merker som kan anbefales mot humørsvingninger?

Takknemlig for svar :-)

- Wetgirl

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28297-stort-problem-under-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være det man betegner kvinnelig ejakulasjon-utløsning-. Det kan nesten se ut som urin. Det skjer spesielt hvis g-punktet midt i skjeden stimuleres. Det kan også være normal slim fra skjeden som hos noen kan være rikelig. Det kan man ikke endre på, det er en reaksjon på opphisselse. Det er dessverre noen funksjoner ved kroppen man ikke er herre over.

Hvis du blir humørsyk på Trionetta kan du forsøke en monofasisk pille som Meravelon eller den nye Yasmin.

Gjest Wetgirl

Det kan være det man betegner kvinnelig ejakulasjon-utløsning-. Det kan nesten se ut som urin. Det skjer spesielt hvis g-punktet midt i skjeden stimuleres. Det kan også være normal slim fra skjeden som hos noen kan være rikelig. Det kan man ikke endre på, det er en reaksjon på opphisselse. Det er dessverre noen funksjoner ved kroppen man ikke er herre over.

Hvis du blir humørsyk på Trionetta kan du forsøke en monofasisk pille som Meravelon eller den nye Yasmin.

Hei!

Kan du fortelle meg litt om disse p-pillene?

Hva er bivirkninger og hva "hjelper" de for?

Er det noen ulemper med disse en med Trionetta?

Takker for svar!

Gjest Wetgirl

Hva er forresten en monofasisk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...