Gjest los lost Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hentet fra VGNett i dag: "Christer Falck (37) vil ikke ha ord på seg for å utnytte «unge puppejenter». - Jeg ville aldri lurt noen. De artistavtalene C+C Records har, er de mest artistvennlige i Norge. Jeg synes det er gøy å gi artister muligheten til å slå gjennom, hevder Christer overfor VG Nett Han forsikrer at han vil satse på både Lene Alexandra og Linni fremover. - Vi har god plass i plateselskapet, særlig etter at vi la ned musikkavdelingen og startet underholdningsavdeling i stedet, flirer Christer.." Etter å ha sett videoen til det nye "stjerneskuddet" Linni Meister kan jeg godt forstå at musikkavdelingen har blitt til underholdningsavdelingen... http://www.beautiful.no/cc_records/linni-survivor/vg/ 0 Siter
Gjest liede Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hjelpes.... Det er noe av det verste/mest komiske jeg har sett på lenge. *målløs* 0 Siter
Gjest håper da det.. Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Det er en parodi på noe, er det ikke...?? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Å herregud!! Denne var da enda verre enn Lene Alexandra, og det sier jo litt.. Gud så flaut! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg MÅ bare ha en sånn slangebikini, asså! *løper og kjøper* 0 Siter
Gjest liede Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg MÅ bare ha en sånn slangebikini, asså! *løper og kjøper* Var det ikke maling? :-\ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.