Gå til innhold

Utnytte dumme blondiner

Anbefalte innlegg

Gjest los lost
Skrevet

Hentet fra VGNett i dag:

"Christer Falck (37) vil ikke ha ord på seg for å utnytte «unge puppejenter».

- Jeg ville aldri lurt noen. De artistavtalene C+C Records har, er de mest artistvennlige i Norge. Jeg synes det er gøy å gi artister muligheten til å slå gjennom, hevder Christer overfor VG Nett Han forsikrer at han vil satse på både Lene Alexandra og Linni fremover.

- Vi har god plass i plateselskapet, særlig etter at vi la ned musikkavdelingen og startet underholdningsavdeling i stedet, flirer Christer.."

Etter å ha sett videoen til det nye "stjerneskuddet" Linni Meister kan jeg godt forstå at musikkavdelingen har blitt til underholdningsavdelingen...

http://www.beautiful.no/cc_records/linni-survivor/vg/

Skrevet

Hjelpes....

Det er noe av det verste/mest komiske jeg har sett på lenge.

*målløs*

Gjest håper da det..
Skrevet

Det er en parodi på noe, er det ikke...??

Skrevet

Å herregud!! Denne var da enda verre enn Lene Alexandra, og det sier jo litt.. Gud så flaut!

Skrevet

Jeg MÅ bare ha en sånn slangebikini, asså! *løper og kjøper*

Skrevet

Jeg MÅ bare ha en sånn slangebikini, asså! *løper og kjøper*

Var det ikke maling?

:-\

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...