Gå til innhold

PC-spillet Hospital Tycoon

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å ha noe å more meg med her hjemme i stille stunder (ja, de finnes faktisk ;-) har jeg kjøpt PC-spillet Hospital Tycoon. Men sliter med en ting - hvordan få de ansatte til å gjøre jobben sin?? De bare mingler inne på staff room, chatter, kysser og gud veit hva, mens pasientene sjangler rundt ute i venterommet og spyr.

Har maskiner og rom og slikt, men de eneste som gjør det de skal er dama i resepsjonen, renholderen og decontamination-figuren.

He he, pussig innlegg dersom man ikke visste at dette handlet om et spill.... Vel, jeg er tom for cash og skjønner ikke hvordan ting skal skje på dette sykehuset. Hjelp meg gjerne. Finner ikke instrukser på nettet heller.

Skrevet

Du må sjekke om du har de rette legene, er forskjellige leger for forskjellige rom.

Feks doctor er bare for å stille diagnosen, så må du ha en pharmasist på apoteket osv.

Det står på de diagnosekortene hva du trenger for å kurere hver sykdom

Skrevet

Du må sjekke om du har de rette legene, er forskjellige leger for forskjellige rom.

Feks doctor er bare for å stille diagnosen, så må du ha en pharmasist på apoteket osv.

Det står på de diagnosekortene hva du trenger for å kurere hver sykdom

Jepp, jeg hadde satt i gang å spille "sandbox" jeg, ting løste seg da jeg fant ut hvor jeg egentlig skulle begynne ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...