Gjest MamTil3 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei Doktor Online! Har nå min femte dag med smertefulle stikninger og kalde ilinger inne i høyre pupp. Mitt yngste barn er snart 2 år, og jeg ammer fortsatt, men meget lite. Har fra før av tvillinger jeg ammet i nærmere 2 år. Er selv i midten av 30-årene. Har levd med brystene mine i 20 år nå, men aldri kjent lingnende smerter før. Har ikke hatt melkesprengte bryster på månedsvis, og heller ingen andre brystplager i forkant. Smertene er ikke konstante, men voldsomme når de først kommer. Smertene lokaliseres fra høyre side mot brystes overkant, og innover til midt inni brystet. Er ikke hoven el.rød, og klarer heller ikke finne noen kul. Har ikke lenger struttepupper, og "ondet" kommer oftere frem når jeg ikke har "løfte-opp"-bh'er på meg. Kan det være en skadet blodåre, eller melkekanal? Har vært i kontakt med min fastlege, men møtte lite forståelse for mitt ønske om å få brystet sjekket med ultralyd el.lignende. Brystene mine har aldri vært sjekket i mammografi el.lignende. Min mor har hatt livmorkreft, og fjernet denne. Ellers har jeg ikke kjennskap til annen kreft i nær familie. Håper på svar fra Doktor Online, da denne tilstanden er merkverdig og ubehagelig. Såpass at jeg automatisk skriker til når smertene kommer. Er ellers ikke mye "skrikete" av meg... (Om gynekologen ikke er den rette å henvende seg til, ber jeg om at spørsmålet blir sendt videre til rette vedkommende, vær så snill.) Vennlig hilsen mamma til 3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283007-stikninger-og-kalde-ilinger-i-h%C3%B8yre-bryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.