Gå til innhold

Stikninger og kalde ilinger i høyre bryst

Anbefalte innlegg

Gjest MamTil3

Hei Doktor Online! Har nå min femte dag med smertefulle stikninger og kalde ilinger inne i høyre pupp. Mitt yngste barn er snart 2 år, og jeg ammer fortsatt, men meget lite. Har fra før av tvillinger jeg ammet i nærmere 2 år. Er selv i midten av 30-årene. Har levd med brystene mine i 20 år nå, men aldri kjent lingnende smerter før. Har ikke hatt melkesprengte bryster på månedsvis, og heller ingen andre brystplager i forkant. Smertene er ikke konstante, men voldsomme når de først kommer. Smertene lokaliseres fra høyre side mot brystes overkant, og innover til midt inni brystet. Er ikke hoven el.rød, og klarer heller ikke finne noen kul. Har ikke lenger struttepupper, og "ondet" kommer oftere frem når jeg ikke har "løfte-opp"-bh'er på meg. Kan det være en skadet blodåre, eller melkekanal? Har vært i kontakt med min fastlege, men møtte lite forståelse for mitt ønske om å få brystet sjekket med ultralyd el.lignende. Brystene mine har aldri vært sjekket i mammografi el.lignende. Min mor har hatt livmorkreft, og fjernet denne. Ellers har jeg ikke kjennskap til annen kreft i nær familie. Håper på svar fra Doktor Online, da denne tilstanden er merkverdig og ubehagelig. Såpass at jeg automatisk skriker til når smertene kommer. Er ellers ikke mye "skrikete" av meg... (Om gynekologen ikke er den rette å henvende seg til, ber jeg om at spørsmålet blir sendt videre til rette vedkommende, vær så snill.) Vennlig hilsen mamma til 3

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...