Gå til innhold

Bytte inn brukte Playstation spill??

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

I Danmark var vi innom en butikk som solgte spill og tilbehør, de byttet også inn gamle spill. Noen som vet om det finnes en slik butikk i oslo eller omegn?

Hadde vært så kjekt, vi har 100 spill og 75 av de blir ikke brukt.

Tror ikke det er så lett å få solgt de på nettet heller? Eller?

Det er jo spill for mange tusen kroner, så det hadde vært kjekt å bli kvitt de, de står jo bare i hyllen her og opptar plass!!

Skrevet

EB-games kjøper og selger brukte spill. Finnes på Liertoppen kjøpesenter.

candyqueen_83
Skrevet

EB-games finnes på strømmen storsenter, stovner, triaden, byporten... og sikkert masse andre steder.

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

EB-games kjøper og selger brukte spill. Finnes på Liertoppen kjøpesenter.

Har du benyttet deg av dette? Kjøper de hva som helst av spill? Og hva sånn ca gir de, vet du det?

Skrevet

Har du benyttet deg av dette? Kjøper de hva som helst av spill? Og hva sånn ca gir de, vet du det?

Jeg har aldri solgt, bare kjøpt. Men ut fra det jeg ser som er til salgs, kjøper de det meste ;-) Prisen varierer med hvor gammelt og hvor slitt spillet er. Du kan jo ta en telefon og høre.

Skrevet

Det er EB Games i Byporten i Oslo også, og sikkert mange andre steder. Jeg har også kun erfraing med kjøp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...