Gjest Dr Grey:o) Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 I Danmark var vi innom en butikk som solgte spill og tilbehør, de byttet også inn gamle spill. Noen som vet om det finnes en slik butikk i oslo eller omegn? Hadde vært så kjekt, vi har 100 spill og 75 av de blir ikke brukt. Tror ikke det er så lett å få solgt de på nettet heller? Eller? Det er jo spill for mange tusen kroner, så det hadde vært kjekt å bli kvitt de, de står jo bare i hyllen her og opptar plass!! 0 Siter
....AV Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 EB-games kjøper og selger brukte spill. Finnes på Liertoppen kjøpesenter. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 EB-games finnes på strømmen storsenter, stovner, triaden, byporten... og sikkert masse andre steder. 0 Siter
Gjest Dr Grey:o) Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 EB-games kjøper og selger brukte spill. Finnes på Liertoppen kjøpesenter. Har du benyttet deg av dette? Kjøper de hva som helst av spill? Og hva sånn ca gir de, vet du det? 0 Siter
....AV Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Har du benyttet deg av dette? Kjøper de hva som helst av spill? Og hva sånn ca gir de, vet du det? Jeg har aldri solgt, bare kjøpt. Men ut fra det jeg ser som er til salgs, kjøper de det meste ;-) Prisen varierer med hvor gammelt og hvor slitt spillet er. Du kan jo ta en telefon og høre. 0 Siter
morsan Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Har du benyttet deg av dette? Kjøper de hva som helst av spill? Og hva sånn ca gir de, vet du det? Det er EB Games i Byporten i Oslo også, og sikkert mange andre steder. Jeg har også kun erfraing med kjøp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.