grethe32 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 jeg er ganske overvektig. jeg har gått en tid nå med en følelse av å ha noe som ikke skal være der på min høyre side av magen.har vært hos lege ingenting funnet. det er ikke smertefult, ikke smerte i det hele tatt, men er så fokosert på at det er noe der at jeg går og kjenner etter hele dagen.ekkelt så begynner jeg å tenke tenk om det er kreft, men er ellers frisk. så står jeg forann speilet da med mine 2 ganske store valker, og føler jeg kan se at jeg har litt mere FLESK på venstre side enn høyre, og blir selvølgelig redd igjen, er vi helt like på begge sider ? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Det er ingen som er 100% symetriske. Det er forskjeller på høyre og venstre side hos alle. Forskjellene er stort sett så små at vi ikke merker dem, men det er jo dem som har en mindre og en større pupp, en større og en mindre testikkel osv. Hvorvidt din "skjevhet" er normale er umulig for oss å svare på. Har det blitt tatt ultralyd og/eller røntgen av området du føler er forskjellig? 0 Siter
grethe32 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 Det er ingen som er 100% symetriske. Det er forskjeller på høyre og venstre side hos alle. Forskjellene er stort sett så små at vi ikke merker dem, men det er jo dem som har en mindre og en større pupp, en større og en mindre testikkel osv. Hvorvidt din "skjevhet" er normale er umulig for oss å svare på. Har det blitt tatt ultralyd og/eller røntgen av området du føler er forskjellig? egentlig vanskelig å forklare. men når jeg står oppreist,så kan jeg ikke se så mye forskjell, men når jeg begynner å bøye meg litt forover så er det som om valken på venstre side folder seg dypere på venstre side enn høyre.men når jeg har bøyd meg helt fram så ser de like store ut. men for ett år siden fant de en syste på høyre side som var 5 cm.vet ikke om det kan ha noe sammenheng. 0 Siter
grethe32 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 glemte å si at jeg skal på endoskopi. venterpå time. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 egentlig vanskelig å forklare. men når jeg står oppreist,så kan jeg ikke se så mye forskjell, men når jeg begynner å bøye meg litt forover så er det som om valken på venstre side folder seg dypere på venstre side enn høyre.men når jeg har bøyd meg helt fram så ser de like store ut. men for ett år siden fant de en syste på høyre side som var 5 cm.vet ikke om det kan ha noe sammenheng. Hvis plasseringen av cysten kan stemme med plasseringen av valken, så kan det jo tenkes det er en sammenheng. 0 Siter
grethe32 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 Hvis plasseringen av cysten kan stemme med plasseringen av valken, så kan det jo tenkes det er en sammenheng. ubehaget er i høyde ved navlen ,men litt mot høyre side.takk for svar. er bare så urolig for dette. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 ubehaget er i høyde ved navlen ,men litt mot høyre side.takk for svar. er bare så urolig for dette. Og hvor var cysten plassert? 0 Siter
grethe32 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Og hvor var cysten plassert? på høyre side 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 på høyre side Det er det jo ikke usannsynlig at cysten kan ha noe med det å gjøre, eller at kroppen din bare er litt skjev - som de fleste andres. Så lenge du har blitt sjekket ut tror jeg nok du kan ta det med ro 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.