vintermor Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg har en fotballspillende datter som har et par fotballsko som stinker kattepiss når de blir våte(og det blir dem jo titt og ofte i dette landet). Jeg har prøvd å lufttøke dem og tørke dem i skotørker, men resultatet er det samme. Nå er de vasket i makin og lukter ikke så verst, men ønsker råd om hvordan jeg skal kunne unngå dette, eller om det bare er å kjøpe nye sko. Skoene er av merke Adidas og er syntestiske. Alle tips mottas med takk!! Hilsen 0 Siter
Gjest ikkemegnei Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Eneste måten jeg har greid å unngå dette med ungdommene mine, er å vaske skoene ofte. Det gjelder vel det samme for sko som for tøy når de blir svette. Hvis treningene kommer ofte oppbevarer vi skoene ute. Men vasker dem så snart anledningen byr seg ja. 0 Siter
....AV Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Gjør som man gjør for å bli kvitt kattepiss-lukt ellers: bruk kattesand. Kattesand i en nylon-strømpe ned i skoen tar med seg fukt og lukt. 0 Siter
fotballmamma Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 I sportsbutikker selger de noen fargerike duftkuler som fjerner lukt. Det har virket bra på både fotballskoene og keeperhanskene til gutta mine. 0 Siter
vintermor Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 I sportsbutikker selger de noen fargerike duftkuler som fjerner lukt. Det har virket bra på både fotballskoene og keeperhanskene til gutta mine. Takk for tipset. Det skal jeg forsøke:) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Legg dem i fryseren over natten av og til. Dessuten er sånne duftkuler fra sportsbutikken (som fotballmamma nevner), kjempegreie å bruke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.