Gå til innhold

En jeg ikke kjenner har lagt meg til som venn

Anbefalte innlegg

Gjest -på Facebook
Skrevet

En jeg kjenner til, altså vet hvem er pga at vi vokste opp på samme sted, har lagt meg til som venn på Facebook.

Jeg har aldri noensinne vekslet et ord med vedkommende, og lurer nesten på om h*n har lagt meg til ved en feiltakelse.

Uansett, hvis jeg trykker på "ignore", vil personen på beskjed om det?

Eller hva ville dere skrevet tilbake?

Gjest Persille
Skrevet

Han får ikke beskjed om du trykker på ignore.

Og om du legger han til trenger du ikke skrive noe - han vil bare ligge på listen din.

Skrevet

Vedkommende får ikke beskjed, annet enn at h*n vil jo etterhvert kanskje legge merke til at h*n ennå ikke er lagt til hos deg. Jeg har et par stykker som jeg har lagt til, men som jeg kun lar se deler av profilen min - kan det være en løsning for deg?

Skrevet

De som har flere hundre venner, har nok mange sånne på sin venneliste!

Gjest -på Facebook
Skrevet

Han får ikke beskjed om du trykker på ignore.

Og om du legger han til trenger du ikke skrive noe - han vil bare ligge på listen din.

Joa....Men jeg har ingen interesse av å ha h*n på vennelisten min. Hvorfor skal jeg ha en "vilt" fremmed person på min venneliste? Har under 25 på min liste, og de er bare familie og nære venner, så for meg er dette ikke noe venne-maraton (ser at denne personen har over 200 på sin liste)

Nei tror jeg bare lar requesten ligge...eventuelt får jeg finne på en "fin" avvisningsbeskjed...

Gjest Persille
Skrevet

Joa....Men jeg har ingen interesse av å ha h*n på vennelisten min. Hvorfor skal jeg ha en "vilt" fremmed person på min venneliste? Har under 25 på min liste, og de er bare familie og nære venner, så for meg er dette ikke noe venne-maraton (ser at denne personen har over 200 på sin liste)

Nei tror jeg bare lar requesten ligge...eventuelt får jeg finne på en "fin" avvisningsbeskjed...

Om du avviser får vedkommende ikke beskjed - og han har sikkert glemt at han har lagt deg til likevel :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Trykk ignore. Hadde jeg gjort. H*n kan umulig bli fornærmet siden du ikkje kjenner vedkommede engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...