mil1365380270 Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 De vet hvem hverandre er, de er oppvokst på samme sted, men de har ikke hatt noe med hverandre å gjøre. De møttes ute, snakket litt i fylla, han gikk hjem og bor rett ved utestedet, ti minutter etterpå sto hun utenfor, og detaljene etter hun kom inn døren har jeg ikke, før hun gikk 40 minutter senere. Ah! Sånn å forstå - de kjente hverandre fra før?!! Har jo skjedd rarere ting i verden da, ja! Men siden han fulgte med på tiden kan han jo ikke ha vært hinsides, utrolig dårlig beslutning gitt, sett i lys av det. Svarte deg forresten ikke på spørsmålet ditt. Svaret er at det kommer helt an på om jeg liker deg eller henne. Har jeg dårlig erfaring med dama, men finner deg sympatisk, ville jeg nok muligens lettet på sløret. Hvis jeg ikke kjente deg, og ikke visste noe sterkt negativt om henne, ville jeg antakelig blitt litt skeptisk til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.