Gå til innhold

Smerter i venstre del av magen/underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest Maleina22

Jeg er ei jente på 22 år, som i det siste har vært plaget med tykk, hvit og uvanlig luktende utflod. Det lukter ikke fisk eller noe slikt, men rett og slett ubehagelig og urent. En annen ting er en sterk smerte nederst i magen/underlivet. Mest konsentrert på venstre side, men forekommer også på høyre side. Kjennes ut som om det kommer fra eggstokkene, men er ikke helt sikker. Det er stikkende smerter som noen ganger kommer av seg selv, men særlig i forbindelse med raske bevegelser, host, nys, eller hvis jeg strekker meg. Hva kan dette være? Nb: Jeg har hatt ubeskyttet sex siden forrige gynekologiske undersøkelse. NBNB: Jeg er til vanlig plaget med sterke menstruasjons-smerter, og blir helt handlingslammet av smerter den første dagen i syklusen. Men disse smertene ligner ikke de jeg har nå. Jeg har i det siste også vært plaget med en uro i bena. Jeg føler trang til å bevege dem, og føttene sovner veldig fort. Vet ikke om dette har noen sammenheng. Har i det siste vært slapp og blek (til tross for 2 uker i syden) og har lite overskudd, men om dette skyldes andre ting vet jeg ikke.. Nå høres jeg kanskje ut som en hypokonder, men jeg er redd for å utelate noe som kan ha betydning for svaret!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283043-smerter-i-venstre-del-av-magenunderlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...