Gå til innhold

kløee og svie i lysken

Anbefalte innlegg

Gjest ny-her 2007

Jeg har fått en kløe på venstre side i lysken som væsker og klør noe innfernalsk. Det virker også som det sprer seg og undersiden av testikklene har samme symptomer. Det ser også ut som det dannes små sår som altså væsker. Dette er sikkert fordi jeg har klødd meg på området. Men det virker altså som det sprer seg. Har prøvd å bruke canesten nå en ukes tid uten at det ser ut til å hjelpe. Ved bruk av undertøy er det svært ubehagelig (spesiellt området på baksiden av testikklene) og det kjennes ut som det stikker, svir og klør.

En annen ting som jeg går ut fra er relatert er at jeg noen dager etter at jeg merket dette først også fikk samme type symptom i området under armene(!?) Spesiellt på den ene armen ble det etter en dag eller to vondt slik at det var ubehagelig å heve armen. Dette ga seg imidlertid etter ca 1 dag, men jeg kjenner at det er en kul under huden der jeg hadde smerte fra. Dette har jeg ikke merket noe til de andre stedene. Lurer fælt på hva dette kan være. Har ikke hatt seksuell kontakt siden ca 2 uker før jeg merket noen symptomer. Har snakket med den aktuelle damen og hun sier at hun ikke har merket noen soppinfeksjon eller lignende på seg selv. Håper noen vet hvordan dette kan behandles da det er litt ubehagelig å gå med

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283046-kl%C3%B8ee-og-svie-i-lysken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...