Gå til innhold

Erfaringer rundt permijson og tidskonto?

Anbefalte innlegg

ostepop1365380989

Noen her som har jobbet litt i permisjonstiden?

Jeg ønsker gjerne å høre erfaringer rundt dette.

Jeg er veldig usikker på om jeg skal gjøre det.

Barnefaren her hjemme annenhver måned og da kan jeg strengt tatt jobbe litt, men lurer på om det bare blir mye mas eller om det kan være greit.

Pappaen må jo da komme på jobb når babyen trenger mat, men det

skal ikke vær et stort problem. Vi bor like ved jobben.

Dere som ikke har hatt tidskonto, har dere hatt 10 eller 12 måneders permisjon og hvilke erfaringer har dere med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283047-erfaringer-rundt-permijson-og-tidskonto/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte ikke tidskonto, men delte på permisjonen med nummer to slik: Da hun var 7 mnd, begynte jeg å jobbe 50%, mens mannen min da var hjemme med henne de dagene jeg jobbet. Noen dager kom han på kontoret mitt slik at jeg ammet henne, men vanligvis pumpet jeg meg og han gav på flaske.

Synes det høres flott ut at du kan jobbe når mannen din er hjemme. Med tidskonto kan du da strekke permisjonen over lengre tid!

Jeg synes det er en glimrende måte å gjøre det på. Vi kommer nok til å gjøre det på samme måte hvis jeg orker, bortsett fra at jeg er student og derfor ikke har tidskonto. Samboeren min har også turnusjobb og er hjemme minst 14 dager av gangen.

Det positive er jo også at faren får tid til å bli kjent med babyen uten at moren er der.

En jeg kjenner jobbet en dag i uka på tidskonto og var fornøyd med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...