Gå til innhold

Må jeg kaste alt jeg har i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Gjest Smarten-smarten
Skrevet

I vanvare klarte jeg i går kveld å dra ut kontakta til kjøleskapet (trodde jeg dro ut kontakta til kaffetrakteren...). Dette oppdaget jeg i morges, da hadde kontakta vært ute i ca 12 timer.

Må jeg kaste alt, tro?

Skrevet

Vil tro at mesteparten har overlevd disse timene. Det tar jo lang tid før det blir varmt i et lukket kjøleskap.

Skrevet

Sikkert ikke. Temperaturen synker sakte når døra er lukket.

Hvis noe var "på kanten" fra før, kaster du akkurat det. Og det som evt. lukter surt og / eller smaker underlig, f.eks. pålegg. Men la det bli avkjølt igjen før du vurderer det.

Skrevet

man kaster jo ikke all maten etter 12 timer når man ikke har kjøleskap, heller.

Da jeg var barn, hadde jeg vel neppe sett et kjøleskap (og ikke hadde vi elektrisk strøm heller).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...