Gjest Smarten-smarten Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 I vanvare klarte jeg i går kveld å dra ut kontakta til kjøleskapet (trodde jeg dro ut kontakta til kaffetrakteren...). Dette oppdaget jeg i morges, da hadde kontakta vært ute i ca 12 timer. Må jeg kaste alt, tro? 0 Siter
Speak Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Vil tro at mesteparten har overlevd disse timene. Det tar jo lang tid før det blir varmt i et lukket kjøleskap. 0 Siter
laban Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Sikkert ikke. Temperaturen synker sakte når døra er lukket. Hvis noe var "på kanten" fra før, kaster du akkurat det. Og det som evt. lukter surt og / eller smaker underlig, f.eks. pålegg. Men la det bli avkjølt igjen før du vurderer det. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg vil mene det meste har klart seg. 0 Siter
fresja Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 man kaster jo ikke all maten etter 12 timer når man ikke har kjøleskap, heller. Da jeg var barn, hadde jeg vel neppe sett et kjøleskap (og ikke hadde vi elektrisk strøm heller). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.