Hope Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg hadde min første pergokur forrige syklus. Fikk El, men ble ikke gravid. Nå har gyn bedt meg stoppe opp i pilleknaskingen denne syklusen fordi hun mener pergo'n virker i to sykluser? Stemmer dette altså? Men da minker vel sjansen for flerlinger kanskje, da, eller....? Noen som vet og har fått beskjed om det samme....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283056-pergopause-er-det-vanlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det stemmer. Jeg ble i hvert fall gravid i en "mellommåned". Og det bidrar jo til å strekke ut perioden man får bruke pergo. Tror min lege sa at det var maks 4 omganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283056-pergopause-er-det-vanlig/#findComment-2275629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Det stemmer. Jeg ble i hvert fall gravid i en "mellommåned". Og det bidrar jo til å strekke ut perioden man får bruke pergo. Tror min lege sa at det var maks 4 omganger. Takk for svar! Stemmer det at det da også er mindre sjanse for tvillinger? var hos legen i dag, som syns jeg skulle fortsette på pergo'n, mens gyn mener jeg skal ta en pause. har bare hatt en runde, og trodde ikke det var vanlig med pause allerede etter en gang? Når hadde du din pause? Så flott du ble gravid forresten!!! Med en eller to? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283056-pergopause-er-det-vanlig/#findComment-2275692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Takk for svar! Stemmer det at det da også er mindre sjanse for tvillinger? var hos legen i dag, som syns jeg skulle fortsette på pergo'n, mens gyn mener jeg skal ta en pause. har bare hatt en runde, og trodde ikke det var vanlig med pause allerede etter en gang? Når hadde du din pause? Så flott du ble gravid forresten!!! Med en eller to? Min gyn er kjent for å være en "trollmann" med ufrivillig barnløse En særing, men veldig oppdatert visstnok. Jeg hadde tre pergo-omganger, og i den tredje pausen ble det klaff. Det var bare ett barn som flytta inn, men jammen var det nok! Kjenner noen pergobrukere, og de fleste har fått bare ett barn. Men så kjenner jeg godt ei som endte opp med trillinger. Så sånn kan det også gå. Jeg har valgt å se på det som en bonus - selv om jeg ikke helt kan forestille meg som nybakt trillingmamma i en alder som begynner å nærme seg skonummeret... Lykke til, da. Det er et spennende game, og jeg håper du slipper unna de verste bivirkningene! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283056-pergopause-er-det-vanlig/#findComment-2275812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Min gyn er kjent for å være en "trollmann" med ufrivillig barnløse En særing, men veldig oppdatert visstnok. Jeg hadde tre pergo-omganger, og i den tredje pausen ble det klaff. Det var bare ett barn som flytta inn, men jammen var det nok! Kjenner noen pergobrukere, og de fleste har fått bare ett barn. Men så kjenner jeg godt ei som endte opp med trillinger. Så sånn kan det også gå. Jeg har valgt å se på det som en bonus - selv om jeg ikke helt kan forestille meg som nybakt trillingmamma i en alder som begynner å nærme seg skonummeret... Lykke til, da. Det er et spennende game, og jeg håper du slipper unna de verste bivirkningene! Å så fantastisk at du ble gravid med hjelp av pergo! Og ja, ett er vel i grunn nok - men skulle det evt bli to, så er jeg enig, da ser også jeg på det hele som en bonus....men tre? uæææ....!! Og særlig, som du sier, ikke i en alder som nærmer seg skonummeret(hehe, den var ny! Kjipt hvis man tre på en gang i en alder av 38 liksom...) Selv er jeg 32, og kan gjerne ha både en og to, jeg....men nå får vi se, da. Så du hadde altså pergopause etter tredje omgang du, da..ikke etter første? niks, jeg tror jeg må følge legen min her, som mener jeg kan hoppe på pergo en runde til - i stedet for gyn, som sier vent i en syklus... Vi får se, men spennende, det er det! (selvom jeg må innrømme jeg trodde pergo var en vidunderkur som ville gi meg en spire på første forsøk ) takk for svar igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283056-pergopause-er-det-vanlig/#findComment-2275820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Å så fantastisk at du ble gravid med hjelp av pergo! Og ja, ett er vel i grunn nok - men skulle det evt bli to, så er jeg enig, da ser også jeg på det hele som en bonus....men tre? uæææ....!! Og særlig, som du sier, ikke i en alder som nærmer seg skonummeret(hehe, den var ny! Kjipt hvis man tre på en gang i en alder av 38 liksom...) Selv er jeg 32, og kan gjerne ha både en og to, jeg....men nå får vi se, da. Så du hadde altså pergopause etter tredje omgang du, da..ikke etter første? niks, jeg tror jeg må følge legen min her, som mener jeg kan hoppe på pergo en runde til - i stedet for gyn, som sier vent i en syklus... Vi får se, men spennende, det er det! (selvom jeg må innrømme jeg trodde pergo var en vidunderkur som ville gi meg en spire på første forsøk ) takk for svar igjen. Var 32 selv under første behandlingsomgang. Og det gikk egentlig fort. Fulgt opp med ultralyd hele veien, full oversikt over eggenes modningsgrad osv. Så vi visste fortløpende hvorfor det ikke ble klaff. Og da det til slutt ble klaff, så var jo det bare supert! Men etter nr 1 gikk vi for naturmetoden noen år. Det har tatt tid og evighet, og derfor lukter vi på behandling igjen. Selv om det kan være for seint. Så mitt råd til deg er bare at etter den første (som sikkert kniper seg fast innen et snaut halvår , så sett i gang med toeren raskt. Alderen arbeider ikke akkurat med oss, da. Heia Hope! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283056-pergopause-er-det-vanlig/#findComment-2275866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Var 32 selv under første behandlingsomgang. Og det gikk egentlig fort. Fulgt opp med ultralyd hele veien, full oversikt over eggenes modningsgrad osv. Så vi visste fortløpende hvorfor det ikke ble klaff. Og da det til slutt ble klaff, så var jo det bare supert! Men etter nr 1 gikk vi for naturmetoden noen år. Det har tatt tid og evighet, og derfor lukter vi på behandling igjen. Selv om det kan være for seint. Så mitt råd til deg er bare at etter den første (som sikkert kniper seg fast innen et snaut halvår , så sett i gang med toeren raskt. Alderen arbeider ikke akkurat med oss, da. Heia Hope! Sant nok det med alder, og det er ikke mye gøy Skal nok, dersom det blir en førstemann om ikke altfor lenge, sette nokså raskt i gang med å jobbe for andremann det er "planen" hvertfall. Lykke til videre du og - dersom du må på pergo og slikt igjen. Stå på! Klem, Hope 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283056-pergopause-er-det-vanlig/#findComment-2276300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.