Sofline Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Men siden du ikke er en amøbe, så er du i det minste teoretisk sett i stand til å la være å kjøpe potetgull - eller evt. kjøpe en miniatyrpakning. Jeg har ikke viljestyrke nok til å spare halvparten av posen til neste helg. Og et helt snopfritt liv vil jeg ikke leve. Miniatyrposer har jeg ikke sett i butikken. 0 Siter
frosken Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg har ikke viljestyrke nok til å spare halvparten av posen til neste helg. Og et helt snopfritt liv vil jeg ikke leve. Miniatyrposer har jeg ikke sett i butikken. Du finner de sikkert i kioskene. Alternativt kan du kaste halvparten av posen - det koster jo ikke så mange kronene for potetgull,så du tjener sikkert på å kaste i lengden...*s* 0 Siter
Sofline Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Du finner de sikkert i kioskene. Alternativt kan du kaste halvparten av posen - det koster jo ikke så mange kronene for potetgull,så du tjener sikkert på å kaste i lengden...*s* Nei, jeg kaster ikke mat. Hva skulle jeg tjene på det? 0 Siter
frosken Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Nei, jeg kaster ikke mat. Hva skulle jeg tjene på det? Helsemessig gevinst som følge av mindre usundt kosthold. 0 Siter
morsan Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg har ikke kjøpt dem for jeg drikker ikke cola, men jeg mener å ha registrert at de er svinedyre i forhold til vanlige flasker. betviles ikke! ;-) Jeg har heller ikke kjøpt dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.