morinor Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Skal kjøpe DVD-spiller, og lurer på om jeg like godt skal kjøpe en med harddisk. Har ikke tenkt å bruke så veldig mye penger på dette, men ser de har en del til ca 2000 kr +/-. Vil i hvert fall ha med funksjonene at jeg kan ta pause i et program, og så se videre etterpå, og at jeg kan spille av og ta opp samtidig. Noen som har noen gode erfaringer - eller dårlige? 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 DVD-opptaker med harddisk er bare helt enkelt genialt! 0 Siter
Søssa Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg har en Pioneer, DVR-530H-S Den er et par år gammel og jeg er meget godt fornøyd. Det har sikkert kommet nye modeller nå. Denne er dyrere enn det du antyder. Jeg så egentlig ikke for meg at jeg skulle komme til å bruke den så mye, men det skal jeg si den har blitt, nesten hver dag. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Vi kjøpte DVD-opptager med harddisk for en 3-4 år siden, og jeg angrer overhodet ikke!!! Vi kan ta opp maaaaange timer med opptak og se akkurat når vi vil. Vi kan se opptak mens et annet opptak foregår også. Løp og kjøp!!! 0 Siter
Flyberta Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg har nylig kjøpt en Philips hos Lefdal til 1495,- Har egentlig ikke begynt å bruke den ennå, men det virker som den har det meste;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.