Gjest Linnea79 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Kombiskapet mitt fikk seg en smell og like etterpå kom der en stram ekkel lukt fra fryseskapet. Er det noen som vet hva denne lukten er? Kan minne litt om svidd elektrisitet. Både fryseskapet og kjøleskapet virker forsåvidt fortsatt, men jeg liker ikke denne lukten. Er redd den kan være giftig og at jeg kanskje bør kvitte meg med skapet så snart som mulig.... 0 Siter
fjuppi Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hm. Er det ikke noe skummelt som er i kjøleskap? Har hørt om det der i forbindelse med at de blir kasta på fyllinga og sånt.... Kanskje forhandleren vet? Husker ikke hva det stoffet heter akkurat nå.De vet det sikkert på GrønnHverdag hvis du spør på sidene deres. 0 Siter
Sofline Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hm. Er det ikke noe skummelt som er i kjøleskap? Har hørt om det der i forbindelse med at de blir kasta på fyllinga og sånt.... Kanskje forhandleren vet? Husker ikke hva det stoffet heter akkurat nå.De vet det sikkert på GrønnHverdag hvis du spør på sidene deres. Du mener nok KFK. Det er lenge siden de sluttet å bruke det i kjøleskap nå, men det er uansett spesialavfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.