Gå til innhold

Parkett fra Byggmax og Coop Obs?

Anbefalte innlegg

Gjest skal pusse opp
Skrevet

Noen som har peiling på disse parkettene?

Coop har eikeparkett (Woodfloor) som er 14 mm tykk og har slitesjikt på 3 mm til 179 kr m2. Billig! Men er det noe tess? Overflaten virker veldig matt, men det er lakkert...

Byggmax har eikeparkett til 199 kr pr m2 som er 15 mm tykk. Jeg vet ikke hvor tykt slitesjikt, men det står at det kan slipes 4-5 ganger...

Skal ha 60 m2 og har ikke flust med penger, men ikke noe vits i å kjøpe noe dårlig heller..

Skrevet

Hvor mange ganger tror du at du kommer til å slipe parketten? Aldri, eller 1 gang, tipper jeg.

Jeg er enig, Obs-tilbudsparketten er matt, og ikke pen.

Har nylig kjøpt fra Obs, men valgte lønn, som har en hel anne glød og skinn. Den er blankere. Ble veldig lekkert.

Gjest skal pusse opp
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1187255047' post='3658119]

Hvor mange ganger tror du at du kommer til å slipe parketten? Aldri, eller 1 gang, tipper jeg.

Jeg er enig, Obs-tilbudsparketten er matt, og ikke pen.

Har nylig kjøpt fra Obs, men valgte lønn, som har en hel anne glød og skinn. Den er blankere. Ble veldig lekkert.

Er ikke lønn ganske så lyst? Og er dette et mykere treslag enn eik? Annen type lakk på denne, sikkert? Kostet den mye mer, da?

Skrevet

Er ikke lønn ganske så lyst? Og er dette et mykere treslag enn eik? Annen type lakk på denne, sikkert? Kostet den mye mer, da?

kosta 339,- tror jeg, lønn er lyst ja, lagt på gutterommer og gangen nå. Pen lakk, ikke så matt og "tørr/kjedelig" som eik

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...