Gjest skal pusse opp Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Noen som har peiling på disse parkettene? Coop har eikeparkett (Woodfloor) som er 14 mm tykk og har slitesjikt på 3 mm til 179 kr m2. Billig! Men er det noe tess? Overflaten virker veldig matt, men det er lakkert... Byggmax har eikeparkett til 199 kr pr m2 som er 15 mm tykk. Jeg vet ikke hvor tykt slitesjikt, men det står at det kan slipes 4-5 ganger... Skal ha 60 m2 og har ikke flust med penger, men ikke noe vits i å kjøpe noe dårlig heller.. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hvor mange ganger tror du at du kommer til å slipe parketten? Aldri, eller 1 gang, tipper jeg. Jeg er enig, Obs-tilbudsparketten er matt, og ikke pen. Har nylig kjøpt fra Obs, men valgte lønn, som har en hel anne glød og skinn. Den er blankere. Ble veldig lekkert. 0 Siter
Gjest skal pusse opp Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1187255047' post='3658119] Hvor mange ganger tror du at du kommer til å slipe parketten? Aldri, eller 1 gang, tipper jeg. Jeg er enig, Obs-tilbudsparketten er matt, og ikke pen. Har nylig kjøpt fra Obs, men valgte lønn, som har en hel anne glød og skinn. Den er blankere. Ble veldig lekkert. Er ikke lønn ganske så lyst? Og er dette et mykere treslag enn eik? Annen type lakk på denne, sikkert? Kostet den mye mer, da? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Er ikke lønn ganske så lyst? Og er dette et mykere treslag enn eik? Annen type lakk på denne, sikkert? Kostet den mye mer, da? kosta 339,- tror jeg, lønn er lyst ja, lagt på gutterommer og gangen nå. Pen lakk, ikke så matt og "tørr/kjedelig" som eik 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.