Gjest Geografi student Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 I mine studier er jeg avhengig av et atlas. Atlaset skal være bra, ikke slike atlas som en bruker på småskolen. Har du et slik atlas hjemme? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Mine verdensatlas er nok ikke nye nok. Det var jo en enorm endring i landegrenser og sånt på 90-tallet så de aller fleste atlas som er eldre enn år 2000 omtrent er jo utdaterte på en del punkter. 0 Siter
Gjest Geografi student Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Mine verdensatlas er nok ikke nye nok. Det var jo en enorm endring i landegrenser og sånt på 90-tallet så de aller fleste atlas som er eldre enn år 2000 omtrent er jo utdaterte på en del punkter. Takk for informasjonen. Jeg har ikke bladd i et atlas etter jeg sluttet på ungdomskolen, og det begynner å bli en god stund siden. Jeg har fått sett etter atlas på nettet. Men da tenkte jeg om hvilke forlag er best, men det blir nok nogelunde det samme etter hva du skriver. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Takk for informasjonen. Jeg har ikke bladd i et atlas etter jeg sluttet på ungdomskolen, og det begynner å bli en god stund siden. Jeg har fått sett etter atlas på nettet. Men da tenkte jeg om hvilke forlag er best, men det blir nok nogelunde det samme etter hva du skriver. Det er ikke så stor forskjell på kartene fra forlag til forlag tror jeg, det går vel mer på hva annet som er med i atlaset, men altså - kjøp så nytt som mulig! ) Kart er jo kjempegøy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.