Gå til innhold

Hvordan rengjøre skolesekken??

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

De ser jo ikke ut etter fjorårets bruk, men det er bare møkk, de tåler enda ett år eller to til sånn bruksmessig, men hadde vært litt hyggelig om de hadde vært rene og pene til 1 skoledag på nytt trinn:o)

Sønnen sin er en beckmann, litt sånn sporty en, ikke typisk skolesekk utseende liksom, men med regntrekk og det hele, så det er jo en skolesekk, 4-7 klasse.

Datteren sin er en troll sekk, 1-4 klasse. Den har jo bunn i "papp" eller noe og litt mer "stativ" på en måte.

Blir de ødelagt hvis jeg putter de i maskinen tro? Annet råd??

Legges i badekaret kanskje? Men jeg tror kanskje ikke de blir så mye renere av den grunn??

Hva gjør dere? Hvis det er noen som gjørr det i det hele tatt da:o)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg putter alt i vaskemaskinen. Ting som ikke tåler det, tåler det kanskje en sjelden gang uansett.

Skrevet

Vaskemaskin også her! Gått bra hver gang, men prøv en mild vask, bruker ullvask jeg da :))

Skrevet

Jeg putter alt i vaskemaskinen. Ting som ikke tåler det, tåler det kanskje en sjelden gang uansett.

Takk for svar, jeg tok sjengsen. Da jeg sjekket sekkene litt nærmere, fant jeg ut at det jo faktisk gikk an å ta ut den harde platen og det tolket jeg dithen at de var vaskbare...

Så da slang jeg de i vasken:o) Håper jeg får av den meste skitten da:o)

Gjest happygay
Skrevet

Takk for svar, jeg tok sjengsen. Da jeg sjekket sekkene litt nærmere, fant jeg ut at det jo faktisk gikk an å ta ut den harde platen og det tolket jeg dithen at de var vaskbare...

Så da slang jeg de i vasken:o) Håper jeg får av den meste skitten da:o)

Ikke høyere temperatur enn 30 grader. Jeg hadde en fin sekk som jeg vasket på 40 grader og da var den ikke vanntett mer.

Skrevet

Ikke høyere temperatur enn 30 grader. Jeg hadde en fin sekk som jeg vasket på 40 grader og da var den ikke vanntett mer.

Brukte du skyllemiddel? Det er drepen for vanntett.

Annonse

Skrevet

Brukte du skyllemiddel? Det er drepen for vanntett.

Pokkern, det gjorde jeg ja... Søren og! Jaja, får bare se om den tåler vann da, ellers blir det nye sekker:o)

Burde egentlig tenkt meg det, det er vel en grunn for at tec ikke skal med skyllemiddel og...

jaja, gjort er gjort, de lukter i alle fall godt, og rene ble de.

Skrevet

Pokkern, det gjorde jeg ja... Søren og! Jaja, får bare se om den tåler vann da, ellers blir det nye sekker:o)

Burde egentlig tenkt meg det, det er vel en grunn for at tec ikke skal med skyllemiddel og...

jaja, gjort er gjort, de lukter i alle fall godt, og rene ble de.

Spray over de med skoimpregnering, så blir de kanskje vanntette allikevel!

Skrevet

Jeg pleier bare å ta sjansen, og hive sekkene i vaskemaskinen. I et lyst øyeblikk den ene gangen, puttet jeg sekken i en stor vaskepose for å skåne vaskemaskinen i tilfelle noe skulle løsne fra sekken underveis. Jeg har ennå ikke klart å ødelegge verken sekk eller vaskemaskin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...