Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har trådløs mus, hvor ofte skifter dere batterier?

Fikk trådløs mus for vel to år siden. Kjøpte en liten lader. Synes jeg må skifte batterier så ofte; de varer knapt en uke. Etter at jeg har vært borte noen uker, er det enda verre, skiftet batteri flere ganger på noen få dager.

Leste nettopp at batteriene skal tåle 500-1000 oppladninger, og at de gjerne varer i 5 år (mine er stemplet mai 2005).

Skrevet

Vår trådløse mus bruker vanlige batterier, og vi skifter vel etter ca. 8-9 mnd.

Skrevet

Vår mus suger all kraft ut av batteriene på no time. Vi er skikkelig lei av å lade og lade og bytte og bytte. Det er sikkert på tide å kjøpe nye, dyre, batterier. :-(

På en annen trådløs mus vi har er der en av-knapp. Det skulle være obligatorisk på alle, spør du meg.

Skrevet

Vår mus suger all kraft ut av batteriene på no time. Vi er skikkelig lei av å lade og lade og bytte og bytte. Det er sikkert på tide å kjøpe nye, dyre, batterier. :-(

På en annen trådløs mus vi har er der en av-knapp. Det skulle være obligatorisk på alle, spør du meg.

Jeg har oppladbare batterier av for meg ukjent merke (Hama). Alle de kjente merkene gjorde det bra i "best i test".

Jeg leste også at batteriene ble oppbrukt om maskinen ikkeble brukt også.

Skrevet

Vår trådløse mus bruker vanlige batterier, og vi skifter vel etter ca. 8-9 mnd.

Jeg brukte vanlige batterier til musa noen uker, men de varte ikke lenge de heller, men jeg tror det var mer enn en uke.

Jeg tror ikke jeg noen gang har skiftet batterier på det trådløse tastaturet, selv om det er over to år.

Skrevet

Jeg brukte vanlige batterier til musa noen uker, men de varte ikke lenge de heller, men jeg tror det var mer enn en uke.

Jeg tror ikke jeg noen gang har skiftet batterier på det trådløse tastaturet, selv om det er over to år.

Kanskje det er noe feil med musa di.

(He, he - dette ble en setning med dobbelt betydning ;))

Skrevet

Kanskje det er noe feil med musa di.

(He, he - dette ble en setning med dobbelt betydning ;))

Det er den eneste trådløse musa jeg har brukt, så jeg har ikke noe ammenligningsgrunnlag. Vi bruker ikke trådløs på jobb heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...