Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg er ei jente på 24 år. De siste14 dagene har jeg hatt smerter i nedre del av magen, ned mot underlivet. Kan minne litt om mens smerter, bare mye svakere, men kanskje mer som om jeg er sår eller øm i magen.Magen min oppleves hardere enn vanlig også. I mai sluttet jeg på p Pillen Yasmine, i håp om å bli gravid etterhvert.Har tatt graviditets test, som var negativ. Opplevde også den siste tiden før jeg sluttet på pillen ubehag i magen når jeg startet på et nytt brett etter opphold!! De 4 første dagene ca.. I tillegg har jeg smerter i området rett over brystene, altså ikke i selve brystene. Det er ikke vondt når jeg tar der, men det føles ømt og gir en følelse av at noe trykker meg i brystet,det er utrolig ubehagelig.Kan minne litt om det ubehaget man har når man er støl..Dessuten får jeg stikk i brystet en gang iblandt.. slik har det vært i over 8 dager nå.. Det gjør ikke vondt når jeg trekker pusten dypt.. Det hender også at armene mine dovner bort et øyblikk innimellom.. Jeg har skikkelig legeskrekk, og håper du kan gi meg noen svar litt raskt..Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283142-mage-og-bryst-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...