Gå til innhold

Vaske vifte i stål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange kloke hoder her inne ;-) Jeg har en vifte i stål, og utenpå den har det dessverre lagt seg mye fett og støv... Hvordan vasker dere slike vifter? Det er så seigt og æsjete... Har vasket mange ganger, men syns den blir fet igjen med engang. Hvilket såpemiddel er best å bruke? Syns aldri jeg får den helt ren og pen... Noen som har noen gode råd til meg?

Skrevet

Jeg syns det beste er zalo på en svamp. Legge et tykt lag utenpå og la det trekke litt. Får du ikke bort alt så prøv med salmiakkvann etterpå.

Skrevet

Jeg syns det beste er zalo på en svamp. Legge et tykt lag utenpå og la det trekke litt. Får du ikke bort alt så prøv med salmiakkvann etterpå.

Takk, det får jeg prøve!

Vasket med en rosa spray i dag som er beregnet på kjøkkenfett, men det blir ikke pent og ikke bra nok! Syns stål er noe skit i dag;-(

Men skal prøve tipset ditt også!

Gjest børstet stål
Skrevet

Du kjøper eget middel beregnet for børstet stål overflater. Ofte et skum du sprayer på og tørker av. Enkelt og greit. De har dem på butikker som elkjøp og i vanlige butikker.

candyqueen_83
Skrevet

Du kjøper eget middel beregnet for børstet stål overflater. Ofte et skum du sprayer på og tørker av. Enkelt og greit. De har dem på butikker som elkjøp og i vanlige butikker.

Hvis vifta er i børstet stål da.. Det er ikke vår.

Etter man har vasket av fettet, må man tørke over med en fuktig microfiberklut, og polere etterpå med en tørr microfiberklut. Dette har jeh lært her på dol :o) Da blir det ikke skjolder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...