Gjest hvaerhva Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hei jeg har fått noen plager som jeg lurer på kan være herpes. Jeg har hatt ubeskyttet sex og ca en uke etterpå plagdes jeg av svie og kløe og 2 knappnåls store sår kom til. Jeg gikk til Olafiaklinikken og prøvesvar derfra var negativt. Var slapp og hadde ikke matlyst denne dagen men tror ikke hadde feber eller hovne lymfeknuter. Fikk valtrex, men legen syns det var rart om det var herpes. Etter 3 uker fikk jeg igjen plager med svie og kløe, men har ikke sett noen blemmer. Fikk likevel en sprekk i huden. Kontaktet lege, men siden det var lørdag ble det ikke tatt prøve. Fikk likevel valtrex som jeg tok og ferdig med 5 dagers kuren i går. Har likevel symptomer som svie og litt kløe og fått sprekk i huden på innsiden av de indre kjønnsleppene, Påen måte likt på hver side. men selv om jeg har sett etter hver dag har jeg ikke sett noen blemmer. Da må de har vært så små og hudfarget at ikke klarte se godt nok. Mitt spørsmål er kan herpes sår være sprekker i huden og kan blemmene være så små at de ikke er synlige. Synes sprekkene jeg har hatt denne uken er så store at syns det er vanskelig at jeg ikke skulle se blemme eller løs hud etter at det i såfall sprakk. Er veldig redd for at det er herpes, Kan du kommentere vær så snill. Hvordan kan herpes utarte seg når symmptomene ikke er helt klare? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283164-herpes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.