Gjest den forsvant... Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 For et par dager siden fjernet jeg en føflekk på magen selv. Jeg vet den var godartet, for jeg har sjekket den før. Hadde tenkt å fjerne den hos legen da jeg var der og sjekket den for noen dager siden, men jeg lot den være slik den var. Nå angret jeg meg, så jeg tenkte jeg kunne like godt fjerne den selv. Den var ikke veldig stor, men som en bitteliten kul som jeg selv synes var irriterende fordi den var ved bukselinningen. Jeg brukte vortefrysemiddel jeg kjøpte på apoteket for å fjerne den, og det fungerte faktisk. Det er nok ikke noe å anbefale å gjøre, og man må selvfølgelig sjekke føflekkene sine. Men det fungerte i allefall på meg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg fikk fjernet en sånn irriterende føflekk ved bukselinningen hos legen min, og han frøs den bort, han også - raskt og greit. 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 ...og det står tydelig på pakken at man ikke skal bruke den på føflekker... 0 Siter
Sofline Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hvordan kan du vite den var godartet? En lege kan ikke se på en føflekk og se om den er godartet eller ikke. Jeg vet om en som var utsatt for at legen bare skar av føflekken hennes uten at den ble sjekket. Hun døde av føflekkreft. 0 Siter
fjuppi Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Legen har kanskje ment at den ikke så mistenksom ut? For å vite helt sikkert at den er godartet må jo cellene undersøkes på et laboratorie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.