Gå til innhold

Minigolfbaner i Østfold

Gjest Vil ta med barna på litt morro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til slike minigolfbaner som en kan dra til og leker seg litt, et eller annet sted i Østfold.

Vet om en bane vi var på for mange år siden på en campingplass/hytteutleie i Skjeberg.

Ang. bane så mener jeg sånn stor plass med forskjellige "småbaner" og i Østfold så mener jeg fortrinnsvis i Fredrikstad, Sarp, Askim områdene m.omegn.

Takker for tips.

Skrevet

Hærlig, Halden er kul :)

Er det noe sted jeg kan lese om det på nett, sånn i forhold til åpningstider og slikt?

Gjest Vil ha med barna på litt morro
Skrevet

Fredriksten festning i Halden:)

Hærlig, Halden er kul :) Er det noe sted jeg kan lese om det på nett, sånn i forhold til åpningstider og slikt?

(kom visst litt feil det første innlegget der)

Skrevet

Det i Skjeberg er ute ved Høysand. Er kanskje ikke så mye annet spennende der i området, men....

Vet ikke om det her er interessant: http://www.ostfoldmuseet.no/?Itemid=1161 Det ligger i sentrum av Sarpsborg, og jeg husker det som veldig bra da jeg gikk på barneskolen for en 10-15 år siden. Det er ikke minigolf, da.... Kan ikke si jeg kjenner til noen virkelig bra steder for det i området du er ute etter.

Skrevet

''Vet om en bane vi var på for mange år siden på en campingplass/hytteutleie i Skjeberg.''

Høysand var det nok. Jeg kommer ikke på noen andre i farta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...